حمله مسلحانه به کاندیدای مجلس در یاسوج + جزئیات

حمله مسلحانه به کاندیدای مجلس در یاسوج + جزئیات
دادستان عمومی و انقلاب یاسوج در خصوص کشته شدن و زخمی شدن ۲ مامور نیروی انتظامی و حمله مسلحانه به یکی از داوطلبان انتخابات مجلس دوازدهم توضیح داد.

به گزارش نجواخبر، سید علی ملک‌حسینی دادستان عمومی و انقلاب یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شب گذشته ۱۴ اسفند یک مورد فوریت های پلیسی خانوادگی به پلیس گزارش شد که وقتی مأموران انتظامی در صحنه حاضر شدند که یک آقا اقدام به تیراندازی مستقیم به سمت مأموران کرده و در پی این تیراندازی یک مأمور انتظامی کشته و یک مأمور دیگر زخمی شد.

وی اظهار کرد: عامل تیراندازی دستگیر شده است و در حال پیگیری موضوع هستیم.

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج در رابطه با حمله مسلحانه به یکی از داوطلبان انتخابات مجلس نیز تصریح کرد: این حادثه نیز از سوی دستگاه‌های قضائی، امنیتی و انتظامی در حال پیگیری و بررسی است.

ملک حسینی بیان کرد: حمله به منازل ۳ داوطلب دیگر انتخابات از سوی این داوطلبان تکذیب شد.

گفتنی است که برخی افراد ناشناس دوشنبه شب حدود ساعت ۱۹و ۳۵دقیقه دقیقه در بلوار بویراحمد یاسوج و جلوی یک باشگاه ورزشی، میثم روزستان، یکی از داوطلبان انتخابات مجلس دوازدهم حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون را با استفاده از سلاح‌های سرد و گرم مورد حمله قرار داده و از محل حادثه فرار کردند.

روزستان مورد اصابت ساچمه و برخی از دیگر اعضای بدن وی مورد اصابت چاقو، قمه و چماق قرار گرفته که بلافاصله به بیمارستان امام سجاد یاسوج منتقل شد. تلاش برای شناسایی و دستگیری ضاربان توسط نیروهای امنیتی، نظامی و قضائی در دستور کار قرار گرفته است.

یادآور می‌شود که در فضای مجازی حمله به ۳ داوطلب دیگر انتخابات مجلس یازدهم در این حوزه انتخابیه منتشر شده بود که دادستان آن را تکذیب کرد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/244929

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب