اختلال در ایستگاه منیریه؛ در متروی تهران چه خبر است؟

اختلال در ایستگاه منیریه؛ در متروی تهران چه خبر است؟
در حالی که شهروندان اعلام کردند خط ۳ مترو تهران در برخی از ایستگاه ها از جمله منیریه دچار اختلال شده است، مترو تهران این موضوع را رد کرد.

به گزارش نجو خبر، در حالی که شهروندان اعلام کردند خط ۳ مترو تهران در برخی از ایستگاه‌ها از جمله منیریه دچار اختلال شده است، مترو تهران این موضوع را رد کرد.

به گزارش فارس، صبح امروز بر اساس گفته شاهدان عینی ایستگاه منیریه در خط ۳ مترو دچار اختلال شد و این موضوع باعث توقف در حرکت قطارها در سایر ایستگاه‌ها هم شد.

یکی از مسافران مترو گفت: نیم ساعت در ایستگاه شریعتی خط آزادگان به سمت قائم معطل شدیم و ازدحام جمیعت ثانیه به ثانیه بیشتر می‌شد.

وی ادامه داد: اعلام کردند که اختلال در ایستگاه منیریه پیش آمده است.

یکی دیگر از مسافران مترو هم گفت قطار در ایستگاه منیریه و تئاتر شهر هم توقف نکرد و ازدحام شدید جمعیت بود.

خبرنگار با هادی زند مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تماس گرفت و آنها هر گونه اختلال در خط ۳ را رد کرده و تاکید کردند که شرایط عادی است.

بر اساس این گزارش، طی چند روز گذشته اختلالات زیادی در ایستگاه های مترو رخ و حتی ایستگاه میدان شوش به دلیل اتصالی برق آتش گرفت و مأموران آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

روز گذشته هم مطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران ضمن عذرخواهی از مردم گفت زمانی که مترو را گرفتیم وضعیت فاجعه بار بود، در حال اورهال و بازسازی هستیم اما با نقطه مطلوب فاصله داریم.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/244933

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.