آماده‌باش ۱۸۰۰ آتش‌نشان در هزار نقطه پایتخت در چهارشنبه سوری

آماده‌باش ۱۸۰۰ آتش‌نشان در هزار نقطه پایتخت در چهارشنبه سوری
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران با اعلام آماده‌باش ۱۸۰۰ آتش‌نشان در ۱۰۰۰ نقطه از شهر تهران در چهارشنبه‌سوری، از شهروندان درخواست کرد که نکات ایمنی را رعایت کنند و از روشن کردن بالن آرزوها در این شب خودداری کنند زیرا خطرات بسیاری را به همراه دارد.

به گزارش نجوا خبر، قدرت الله محمدی امروز در یک نشست خبری با اشاره به پویش «نه به چهارشنبه سوری خطرناک»، گفت: امسال دو چهارشنبه سوری را خواهیم داشت و در این راستا نیز هفته گذشته جلسه‌ای با مدیران روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرهای مختلف برگزار شد و برنامه ریزی خوبی برای چهارشنبه سوری پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه ۱۳۸ ایستگاه آتش‌نشانی در روز چهارشنبه سوری فعال هستند، افزود: ۱۸۰۰ آتش‌نشان در ۱۰۰۰ نقطه از شهر تهران به صورت آماده باش هستند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران از رسانه‌ها درخواست کرد کلیپ‌هایی از حوادث و خطرات چهارشنبه سوری سالهای گذشته را برای آگاهی بیشتر شهروندان منتشر کنند و همین طور از شهروندان درخواست کرد که نکات ایمنی را رعایت کنند و دست به اعمال خطرناک نزنند.

وی این را هم گفت که والدین حتما همراه فرزندانشان باشند و مراقبت کنند تا کار به اعمال خطرناک نرسد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران همچنین با هشدار نسبت به روشن کردن بالن آرزوها، گفت که هموطنان از روشن کردن بالن آرزوها خودداری کنند، زیرا خطرات بسیاری را به همراه خواهد داشت.

محمدی در خاتمه ضمن اعلام آمادگی سازمان آتش‌نشانی در چهارشنبه‌سوری تاکید کرد: از شهروندان درخواست می‌شود به هیچ عنوان آتش را در جنگل‌ها و بوستان‌ها روشن نکنند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/244959

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.