سبک جدیدِ بازی پرسپولیس در نیم فصل دوم

سبک جدیدِ بازی پرسپولیس در نیم فصل دوم
پیشکسوت پرسپولیس معتقد است که این تیم با تغییری که در سبک و نوع بازی خود در نیم فصل دوم ایجاد کرده عملکردش حرفه‌ای‌تر و شرایطیش بهتر شده است.

به گزارش نجوا خبر، اسماعیل حلالی درباره عملکرد خریدهای جدید پرسپولیس اظهار کرد: خریدهایی که پرسپولیس در نیم فصل دوم داشته متناسب با نیازهای تیم بوده و عملکرد خریدها راضی کننده و بسیار خوب بوده است.

وی گفت: در چند بازی که پرسپولیس در نیم فصل دوم انجام داده سبک و نوع بازی آنها یک مقدار تغییر کرده و تیم‌های حریف کمتر می‌توانند به سبک بازی بازیکنان پی ببرند. این نشان می‌دهد که خریدهای ما در نیم فصل دوم نسبت به نیم فصل اول و سال‌های گذشته شرایط بهتری داشته‌اند.

این پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: در گذشته کمتر بازیکنی داشتیم که به راحتی موقعیت به وجود آورد اما با خریدهایی که در پرسپولیس صورت گرفته این مشکل رفع شده و سبک جدیدی از بازی را در تیم پرسپولیس شاهد هستیم.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که به نظر شما سبک بازی پرسپولیس با اوسمار عوض شده است؟ افزود: اوسمار چون یک سال و نیم با تیم پرسپولیس کار کرده و شناخت کافی به بازیکنان دارد و نسبت به گذشته سبک بازی پرسپولیس تا حدودی تغییر کرده و بازیکنان در بازی کارهای خاصی انجام می‌دهند به طوری که اگر در گذشته تیم‌های حریف به نوع بازی پرسپولیس شناخت داشتند با تغییرات انجام شده و با ورود بازیکنان جدید سبک بازی آنها در هر بازی تغییر کرده و این روند خوبی است تا تیم‌های حریف آگاهی لازم را به نوع برنامه پرسپولیس نداشته باشند.

حلالی در پایان تاکید کرد: در نیم فصل دوم سبک بازی پرسپولیس نسبت به گذشته تا ۳۰ درصد تغییر کرده و رفته رفته نوع تاکتیک، حمله و نوع بازی آن تغییر می‌کند و در هر بازی با برنامه جدیدی وارد میدان می‌شود که این امر سبب سردرگمی تیم‌ها در نوع بازی پرسپولیس می‌شود. قطعا این روند، در آینده موفقیت پرسپولیس رقم خواهد زد.

 

منبع: ایسنا

لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/244969

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب