ساسی مانکن به ایران مسترد می‌شود؟

ساسی مانکن به ایران مسترد می‌شود؟
گزارش ها حاکی از احتمال دستگیری «ساسی» در مسقط و استرداد او به ایران است و برخی نوازنده های ارکستر این خواننده در تلاش برای خروج از عمان، در فرودگاه مسقط هستند. ساعاتی پس از انتشار خبر لغو کنسرت «ساسی» در مسقط و تلاش هایی برای بازداشت و استرداد این خواننده به ایران، «ساسی» توانست از عمان خارج شود

به گزارش نجوا خبر، در این تصویر که با واکنش های متفاوت کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، منابعی در عمان از لغو کنسرت امشب مسقط «ساسی» خبر داده‌اند که با پیگیری دیپلماتیک ایران، از سوی دولت عمان لغو شده است.

گزارش‌ها حاکی از احتمال دستگیری «ساسی» در مسقط و استرداد او به ایران است و برخی نوازنده های ارکستر این خواننده در تلاش برای خروج از عمان، در فرودگاه مسقط هستند.

«ساسی» از عمان فرار کرد
شب گذشته ساسی گزارش‌هایی حاکی از احتمال دستگیری «ساسی» در مسقط و استرداد او به ایران منتشر شد و بلافاصله پس از این ماجرا او از عمان خارج شد.

ساعاتی پس از انتشار خبر لغو کنسرت «ساسی» در مسقط و تلاشهایی برای بازداشت و استرداد این خواننده به ایران، «ساسی» توانست از عمان خارج شود و در گفت‌وگو با یک خبرنگار ایرانی خارج از کشور، پس از سوار شدن به هواپیما برای خروج، تأیید کرد که کنسرتش در مسقط لغو شده است.

شب گذشته گزارش‌هایی حاکی از احتمال دستگیری «ساسی» در مسقط و استرداد او به ایران منتشر شد و برخی نوازنده‌های ارکستر این خواننده در تلاش برای خروج از عمان، در فرودگاه مسقط هستند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/244979

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب