خودکشی دلخراش دختر تهرانی در ایستگاه اتوبوس نارمک

خودکشی دلخراش دختر تهرانی در ایستگاه اتوبوس نارمک
دختر جوانی در منطقه نارمک تهران با پرش از روی پل و برخورد با اتوبوس بی آر تی خودکشی کرد.

به گزارش نجوا خبر، ساعت ۹ صبح روز ۱۸ اسفندماه خبر فوت دختر جوانی توسط مأموران کلانتری ۱۲۷ نارمک به بازپرس ویژه قتل، امیرحسین علیمردانی، از شعبه دهم دادسرای امور جنایی گزارش شد تا وی به همراه تیم کارآگاهی اداره دهم پلیس آگاهی تهران در بیمارستان حضور پیدا کنند.

بازپرس علی مردانی در سردخانه بیمارستان با جسد دختر ۱۹ ساله‌ای روبه‌رو شد که به گفته مأموران ظهر روز ۱۷ اسفند ماه به قصد خودکشی خودش را از پل میدان رسالت پرتاپ کرده و پس از برخورد با ایستگاه اتوبوس بی.آر.تی از ناحیه گردن، پا و کتف دچار شکستگی‌های شدیدی شده و پس از انتقال به بیمارستان بعد از ۱۹ ساعت نبرد برای زنده ماندن به کام مرگ فرو رفته بود.
مادر دختر ۱۹ ساله به بازپرس گفت: دخترم از یک سال قبل دچار بیماری اعصاب شده بود و به همین دلیل به دکتر روانپزشک مراجعه کردیم تا تحت درمان قرار بگیرد، دکتر برای او دارو تجویز کرد، اما تأثیری در وضعیت روحی و روانی دخترم نداشت و این روزهای آخر هم چندین بار گفته بود که قصد پایان دادن به زندگی‌اش را دارد اما من فکر کردم شوخی می‌کند!

بنابر شواهد موجود و اظهارات مادر متوفی جسد دختر جوان با دستور بازپرس امیرحسین علیمردانی از شعبه ۱۰ دادسرای امور جنایی به پزشکی قانونی منتقل شد.

جزئیات ابتدایی خبر

ساعت۱۵:۴۰ دقیقه روز ۱۷ اسفند ماه در پی ارائه گزارشی به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر خودکشی زن جوانی در میدان رسالت، مأموران به سرعت خودشان را به محل حادثه رسانند.

تیم پلیسی پس از حضور در محل حادثه با عوامل اورژانس روبه‌رو شدند که برای درمان زن جوانی که به قصد خودکشی از روی پل سقوط کرده و از چند ناحیه پا، کمر و گردن دچار شکستگی شده بود، در حال انجام اقدامات پزشکی بودند.

شاهدین حاضر در محل به مأموران گفتند این زن پس از حضور در روی پل میدان رسالت به هشدارها و درخواست‌های مردم برای منصرف شدنش از خودکشی توجه نکرده و خودش را به پایین پرتاب کرد.

زن جوان انگیزه‌اش برای پایان دادن به زندگی را مشکلات خانوادگی و مالی عنوان کرد، وی سریعا به بیمارستان منتقل شد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/244983

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.