ربوده‌شدن بیش از ۲۸۰ دانش‌آموز در نیجریه

ربوده‌شدن بیش از ۲۸۰ دانش‌آموز در نیجریه
بر اساس گزارش رسانه‌های محلی در نیجریه، بیش از ۲۸۰ دانش‌آموز مدرسەای در مرکز این کشور توسط افراد مسلح ناشناس ربوده شده اند. تا کنون هیچ گروهی مسئولیت این آدم‌ربایی بزرگ را بر عهده نگرفتە است.

به گزارش نجواخبر، مهاجمان مسلح بیش از ۲۸۰ دانش‌آموز یک مدرسە ابتدایی در غرب نیجریه را ربودەاند. شاهدان عینی می‌گویند کە مهاجمان ابتدا مدرسە را محاصرە و سپس دانش‌آموزان را با خود بردەاند. تا کنون هیچ گروهی مسئولیت این آدم‌ربایی بزرگ را بر عهده نگرفتە است اما فرماندار منطقە بە والدین این کودکان اطمینان دادە کە همە کودکان بە خانه بازمی‌گردند.

این آدم‌ربایی صبح روز پنج‌شنبه در ایالت «کادونا» در مرکز نیجریە رخ دادە است. اگر چه جامعه نیجریه با جنایت‌های این چنینی نا آشنا نیست، اما رسانه‌های این کشور می‌گویند کە این خبر شوکی گسترده در جامعه ایجاد کرده است.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، مدیر مدرسه در ابتدا شمار دانش‌آموزان ربودە شدە را ٢٠٠ نفر اعلام کردە بود، اما پس از ساعاتی اعلام کرد کە ۲۸۴ کودک در جریان این گروگان‌گیری ربودە شدەاند. در عین حال خبرگزاری رویترز شمار کودکان ربودە شدە را ٢٢٧ نفر گزارش کردە است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/244992

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.