۲ برابر شدن نیروهای هلال احمر در نوروز

۲ برابر شدن نیروهای هلال احمر در نوروز
رئیس جمعیت هلال احمر از ۲ برابر شدن نیروهای هلال احمر در طرح ملی نوروزی هلال احمر خبر داد.

به گزارش نجواخبر، یعقوب سلیمانی، دبیرکل جمعیت هلال احمر در طرح ملی خدمات یکپارچه جمعیت هلال احمر در سال ۱۴۰۳ گفت: تقارن طرح نوروزی با ماه مبارک رمضان از جهت کمی و کیفی متمایز از سال‌های گذشته است. افزایش پایگاه‌های امدادی، پست های ثابت و سیار، ایستگاه‌های ایمنی و سلامت، پویش هلال رحمت، طرح مروجین سلامت و پایش سلامت تکمیل تر از سنوات گذشته انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: ۱۷۰۰ پست ثابت و سیار خواهیم داشت. این جمع متناسب و مبتنی بر گفتمان رهبر انقلاب ساماندهی شده و حضور واقعی و موثر و کارگشاه خواهد بود و ۳ میلیون داوطلب و امدادگر و نجات در طرح امسال حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: اقدامات هلال احمر در سیل سیستان و بلوچستان به عنوان یک اقدام مناسب در کارنامه هلال احمر ثبت شد.

در ادامه پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر در سخنانی گفت: سال پرتلاطمی را پشت سر گذاشتیم. آنچه که در هلال احمر وجود دارد خدمت خالصانه و بی منت است و نمونه آن ارائه خدمات به حجاج و زائران اربعین است و خدماتی است که در حوادث و بلایا ارائه می‌شود اگر چه بیش از یک هفته از سیل در بلوچستان می‌گذرد، اما نیروهای هلال همچنان در حال خدمات رسانی هستند و اگرچه گزارشهایی از بارش های جدید در این منطقه داریم اما با آمادگی کامل در منطقه حضور داریم.

وی ادامه داد: ما آرام آرام وارد سال جدید می‌شویم از قبل برای برگزاری چهارشنبه آخرسال برنامه ریزی شده است. گاهی اوقات این مراسم به کام برخی خانواده به دلیل عدم رعایت ایمنی تلخ می‌شود در جمعه آخر سال نیز جمعیت هلال احمر در آماده باش کامل قرار دارد.

وی ادامه داد: در عین حال که ماه رمضان را در پیش رو داریم اما با شروع سال جدید مسافرت‌ها نیز آغاز خواهد شد و ما با توان بیشتر وارد کار خواهیم تعداد نیروی انسانی خودروها و لجستیک دوبرابر شده است و پایگاه‌ها نیز چند برابر شده تا خدمات بهتری به مسافران و روزه داران ارائه شود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/244999

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.