آغاز چهارمین حراج سکه/ میانگین قیمت هر ربع سکه چند است؟

آغاز چهارمین حراج سکه/ میانگین قیمت هر ربع سکه چند است؟
بر اساس شیوه‏ نامه نحوه برگزاری حراج سکه طلا در سامانه مرکز مبادله ارز و طلای ایران، چهارمین جلسه حراج سکه طلا امروز یکشنبه ۲۰ اسفند ماه ۱۴۰۲، برگزار خواهد شد.

به گزارش نجواخبر، چهارمین حراج سکه از ساعت ۱۲ امروز و با عرضه ربع سکه در مرکز مبادله آغاز می‌شود.

این حراج از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می‌شود و دارایی موضوع چهارمین حراج، ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی است؛ هر متقاضی مجاز به ثبت سفارش حداکثر ۵ قطعه است.

خاطر نشان می‌شود، شروع جلسه حراج رأس ساعت ۱۲ است و بازه ثبت سفارش نیز از ساعت ۱۲ الی ۱۵ خواهد بود. بازه نظارت و تخصیص نیز از ساعت ۱۵ تا ۱۶ همان روز است و ساعت ۱۶ نیز نتایج حراج اعلام می‌شود.

گفتنی است، متقاضیان شرکت در حراج های سکه طلای سامانه معاملات مرکز مبادله ایران، می‌توانند طی ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز اقدام به ثبت نام و احراز هویت کنند.

در اولین حراج سکه مرکز مبادله ایران از مجموع ۱۲ هزار و ۸۷۷ قطعه ربع سکه ثبت سفارش شده، یکهزار و ۱۱۸ قطعه سکه با میانگین قیمت ۱۱ میلیون و ۵۴۸ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد.

ضمنا در دومین حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران که چهارشنبه ۱۶ اسفندماه برگزار شد، از مجموع ۷۲ هزار و ۵۹۶ سکه ثبت سفارش شده، ۱۰ هزار و ۵ قطعه ربع سکه با میانگین قیمت ۱۲ میلیون و ۵۸۸ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد.

در سومین حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران که شنبه ۱۹ اسفندماه برگزار شد، از مجموع ۴۴ هزار و ۴۱۰ سکه ثبت سفارش شده، ۱۵ هزار و ۳۳ قطعه ربع سکه با میانگین قیمت ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد.

همچنین قرار است در پنجمین حراج سکه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران علاوه بر ربع سکه برای اولین بار، نیم سکه نیز عرضه شود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/245029

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.