خبر مهم برای متقاضیان خودروهای وارداتی/ آغاز ثبت‌نام ۹ مدل خودرو

خبر مهم برای متقاضیان خودروهای وارداتی/ آغاز ثبت‌نام ۹ مدل خودرو
مدیر سامانه یکپارچه خودروها از آغاز مرحله‌ جدید ثبت‌نام خودروهای وارداتی از ۲۲ تا ۲۴ اسفند ماه با عرضه‌ ۹ مدل خودروی وارداتی خبر داده و تاکید کرد در این مرحله عرضه صرفاً برای متقاضیان مرحله اول که در اسفند ماه سال گذشته ثبت‌نام کرده بودند، صورت خواهد پذیرفت و متقاضیان امکان انتخاب یک اولویت خواهند داشت.

به گزارش نجواخبر، مهدی تقدسی از آغاز مرحله‌ جدیدی از عرضه‌ خودروهای وارداتی توسط شش شرکت خودرویی خبر داد و گفت: از صبح امروز (سه‌شنبه) سامانه یکپارچه به مدت سه روز، تا ساعت ۲۳ و ۵۹ دقیقه روز پنجشنبه (۲۴ اسفند ماه) با عرضه ۹ مدل خودروی وارد شد، بازگشایی شده است.

امکان فراهم شده برای خودروهای وارداتی در این مرحله، صرفاً برای متقاضیان مرحله‌ اول است که در اسفند ماه سال گذشته با بلوکه کردن وجه ۵۰۰ میلیون تومانی در حساب وکالتی خود، ثبت‌نام و نوبت‌دهی شده بودند.

از ۱۱ محصول عرضه شده در این مرحله، هفت محصول دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی و دو محصول دارای قیمت علی‌الحساب در مبادی ورودی هستند.

گفتنی است که برای این خودروها، تمامی فرایندهای اخذ مجوزهای لازم (استاندارد، محیط‌زیست و...) توسط شرکت‌های واردکننده انجام شده و خودروها وارد کشور شده‌اند و بدین ترتیب خودرویی که هنوز وارد نشده یا تأییدی‌های لازم را ندارد، در این فروش‌ها حضور ندارند.

همچنین شایان ذکر است که قیمت‌ خودروها (قطعی و علی‌الحساب)، در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی معمولِ پس از ترخیص، در هنگام صدور فاکتور نهایی به قیمت‌ قطعی که مصوب خواهد شد، اضافه خواهد شد.

تاکید می‌شود که هیچگونه ثبت‌نام جدیدی در این مرحله انجام نمی‌شود و انتخاب خودرو در سامانه صرفاً مختص ثبت‌نام‌کنندگان مرحله اول است و متقاضیان از امروز به مدت سه روز تا پایان روز پنجشنبه هفته جاری امکان انتخاب یک خودرو از بین ۱۱ محصول عرضه شده را از طریق سایت سامانه به نشانی سامانه saleauto.ir دارند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/245108

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.