برای اولین بار صورت گرفت

صدور کارت بانکی از سوی بانک شهر برای اتباع خارجی

صدور کارت بانکی از سوی بانک شهر برای اتباع خارجی
بانک شهر با هدف تحقق شعار "نوآوری در خدمت" و در راستای پاسخگویی به نیازهای پولی و مالی اتباع خارجی؛ در چارچوب قوانین و مقررات بانک مرکزی اقدام به افتتاح سپرده و صدور کارت بانکی برای اتباع خارجی مجاز کرده است.

به گزارش نجوا خبر، در مراسم رونمایی از خدمت جدید بانک شهر که با حضور دکتر سیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل این بانک، جمعی از نمایندگان مجلس (محمدرضا پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، فدا حسین مالکی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس و سفیر سابق ایران در افغانستان و احمد نادری عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی)، مدیران دستگاه های نظارتی و مدیران ارشد شبکه بانکی کشور برگزار شد؛ کارت بانکی "کارت اتباع" ویژه اتباع خارجی مجاز دارای مدرک اقامتی معتبر رونمایی شد.

فدا حسین مالکی عضو مجلس شورای اسلامی در این مراسم با بیان اینکه از ابتکار عمل بانک شهر در خدمات رسانی به اتباع خارجی و تلاش برای بهره مندی آنان از خدمات برتر بانکی قدردانی می‌کنیم، گفت: جمهوری اسلامی ایران با توجه به موقعیت منطقه‌ای خود، کشوری مهاجر پذیر است. طی سال های گذشته نیز مسئولان همواره به دنبال ارائه خدمات بانکی در چارچوب قوانین و مقررات به اتباع خارجی بوده‌اند.
وی با تاکید بر اینکه ایران نیز همانند بسیاری از کشورها در تلاش است از ظرفیت های اتباع برای سرمایه‌گذاری در کشور استفاده کند، عنوان کرد: امروز تجار کشورهای مختلف به دنبال سرمایه‌گذاری در ایران هستند و قطعا ارائه خدمات بانکی به آنان می‌تواند این مهم را تسهیل کند.
حسین مالکی خاطرنشان ساخت: پاسخ‌گویی درست به نیازهای پولی و مالی اتباع خارجی ضمن فراهم آوردن زمینه مراودات مالی این عزیزان با کشورهای خودشان می‌تواند به ارتباط گسترده تر بخش خصوصی کشورمان با اتباع نیز کمک کند.
در ادامه احمد نادری عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز شاهد حسن مدیریت در بانک شهر هستیم، گفت: عملکرد بانک و خدمات رسانی آنان به شهروندان و مشتریان شبکه بانکی به نسبت سال های گذشته قابل مقایسه نیست و از این بانک به عنوان بانکی موفق نام برده می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه خدمات بانک شهر در حوزه بین‌الملل و تأمین مالی پروژه های مهم، چشمگیر و ارزشمند است، افزود: خدمت جدید بانک شهر نیز که برای اولین بار در سطح کشور با این کیفیت صورت می‌گیرد، یک کار ابداعی خوب و کاربردی است.
نادری با بیان اینکه به دلیل وجود زیرساخت های خوب در بانک شهر افتتاح سپرده و صدور کارت بانکی برای اتباع خارجی ممکن شده است، گفت: انشاالله این اقدام می‌تواند زمینه بهره مندی اتباع خارجی از خدمات کامل بانکی را فراهم آورد.
دکتر سیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر نیز در این مراسم با اشاره به صدور کارت بانکی از سوی این بانک برای اتباع خارجی، عنوان کرد: خدمات بانکی ارائه شده به اتباع خارجی تنها به افتتاح حساب، جذب سپرده و ارائه تسهیلات محدود نخواهد بود و با توجه به نیازهایشان، خدمات برتر بانکی و همچنین خدمات ارزش افزوده مانند صدور بیمه نامه‌ها، خرید تورهای گردشگری و سفر و … به این عزیزان ارائه خواهد شد.لازم به توضیح است که به منظور خدمت رسانی مناسب برای اتباع خارجی مشمول، پلتفرمی یکپارچه تحت عنوان «نیوبانک ویژه اتباع خارجی» که اولین نیوبانک کشور در حوزه اتباع می‌باشد، نیز توسط بانک شهر طراحی و آماده بهره برداری می‌باشد و محل های ارائه خدمات بانک شهر به اتباع خارجی از طریق رسانه های ارتباطی و ارسال پیامک به اتباع متعاقبا اعلام می‌گردد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/245150

کلیدواژه‌ها

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب