مدیر رستوران فودهال هشتگ جزیره کیش:

افزایش و بی ثباتی قیمت‌‌ها معضل اصلی در تامین مواد اولیه‌ی مصرفی

افزایش و بی ثباتی قیمت‌‌ها معضل اصلی در تامین مواد اولیه‌ی مصرفی
اگر مواد اولیه با افزایش 20 درصدی همراه باشد ما 10 الی 12 درصد افزایش قیمت را بر روی منوی رستوران لحاظ خواهیم کرد که از ابتدای سال جاری تا به امروز با این افزایش قیمت‌ها موفق به ثابت نگه داشتن قیمت‌های منوی رستوران نبوده‌ایم.

به گزارش نجوا خبر، مدیر رستوران فودهال هشتگ جزیره کیش درگفت گو با کیش نوین گفت: در سال 1402 به لحاظ تأمین مواد اولیه‌ی مصرفی از جمله: گوشت، روغن، آرد و... که با افزایش قیمت همراه بودند شرایط دشواری را گذرانده‌ایم.
پژمان خوشنویسان عنوان کرد: اگر مواد اولیه با افزایش 20 درصدی همراه باشد ما 10 الی 12 درصد افزایش قیمت را بر روی منوی رستوران لحاظ خواهیم کرد که از ابتدای سال جاری تا به امروز با این افزایش قیمت‌ها موفق به ثابت نگه داشتن قیمت‌های منوی رستوران نبوده‌ایم. البته مشکل اصلی ما تهیه‌ی مواد اولیه نیست بلکه افزایش و بی ثباتی قیمت آنها است و این افزایش قیمت مواد اولیه‌ی مصرفی توجیهی به همراه ندارد از طرفی کمبود پرواز هم در عدم رونق بازار در جزیره کیش به خصوص برای رستوران داران بی تأثیر نبوده است .
خوشنویسان افزود: همچنین با توجه به مشکل تهیه‌ی آب معدنی که در سالهای گذشته وجود داشت خوشبختانه در حال حاضر تهیه‌ و تأمین آب معدنی در جزیره کیش صورت می‌گیرد.
وی با توجه به تداخل عید نوروز با ماه مبارک رمضان یادآور شد: ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و نوروز باستانی رستوران هشتگ طبق دستور العمل‌های قانونی که برای رستوران‌داران تدارک دیده شده ما هم با تمکین از دستور العمل‌ها طبق روال گذشته از ساعت 13 الی 17 برای سرو ناهار و بعد از ظهر از ساعت 20 الی 1 بامداد برای سرو شام به فعالیت خود می‌پردازیم.
خوشنویسان ضمن تبریک سال نو افزود: سال جدید را خدمت همه‌ی مسئولین کشور به خصوص مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش معاونین، مدیران سازمان، مراکز پذیرایی، نیروی خدوم و زحمت‌کش انتظامی، اداره‌ی اماکن عمومی نیروی انتظامی، کیش‌وندان، فعالان اقتصادی و اهالی محترم و زحمتکش رسانه‌ی کیش و مشتریان وفادار به مجموعه‌ی هشتگ تبریک عرض نمی‌نمایم.
وی در پایان افزود: رستوران هشتگ علاوه بر جزیره کیش در شهر قزوین با نام مجموعه‌ی پاگرد و در تهران به نام بلک‌برگر و چارچیز به فعالیت می‌پردازد و این افتخار را داریم مثل همیشه با بهترین کیفیت و محیطی شاد و خاطره انگیز در خدمت مشتریان خوبمان هستیم.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/245183

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.