قیمت میوه شب عید اعلام شد

قیمت میوه شب عید اعلام شد
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران ضمن تشریح قیمت انواع میوه شب عید از عرضه بیش از تقاضای انواع میوه در تهران خبر داد.

به گزارش نجواخبر، اسدالله کارگر، رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران از کاهش تقاضا برای انواع میوه در شب عید امسال خبر داد و دلیل این کاهش را همزمانی نوروز و ماه رمضان عنوان کرد و گفت: به دلیل این تقارن بازار میوه امسال مانند هر سال نیست و البته پیش‌بینی می‌شد که این اتفاق بیفتد.

وی در ادامه اظهار کرد: بازار میوه شب عید بازار آرامی است؛ انواع میوه شب عید در سراسر تهران توزیع شده و مردم تهران هر میزان میوه برای نوروز نیاز داشته باشند موجود است. در واقع عرضه امسال از تقاضای بیشتر است.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران در تشریح انواع قیمت میوه‌های شب عید به ایلنا گفت: براساس آخرین قیمت‌های کشف شده در میدان مرکزی عمده‌فروشان میوه و تره بار تهران قیمت پرتقال شمال بر حسب کیفیت ۸۰۰۰ تومان، ۱۶۰۰۰ تومان و ۲۵۰۰۰ تومان محاسبه شده است.

پرتقال تامسون ۸۰۰۰ تومان، ۱۶۰۰۰ تومان و ۲۳۰۰۰ تومان و پرتقال رسمی ۸۰۰۰ تومان، ۱۲۰۰۰ تومان و ۲۰۰۰۰ تومان قیمت دارند.

خیار به این دلیل که امکان انبار شدن آن وجود ندارد و باید به روز مصرف شود نسبت به دیگر میوه‌ها گران‌تر است و قیمت‌های ۱۵۰۰۰ تومان، ۲۵۰۰۰ تومان و ۳۰۰۰۰ تومان برای آن تعیین شده است.

سیب زرد لبنانی ۲۰۰۰۰ تومان، ۳۵۰۰۰ تومان و ۵۰۰۰۰ تومان قیمت دارد.

قیمت کیوی ۲۵۰۰۰ تومان، ۳۵۰۰۰ تومان و ۵۵۰۰۰ تومان است.

موز فیلیپینی ۵۵۰۰۰ تومان، ۶۵۰۰۰ تومان و ۷۲۰۰۰ تومان و موز هندی ۵۰۰۰۰ تومان، ۵۵۰۰۰ تومان و ۶۵۰۰۰ تومان قیمت دارند.

هر کارتن آناناس نیز از یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۴۵۰ هزار تومان قیمت خورده و در هر کارتن ۶ تا ۷ آناناس قرار می‌گیرد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/245215

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب