حمایت ایرانسل از سومین جشنواره رساله برتر مهندسی برق با تأکید بر هوش مصنوعی

حمایت ایرانسل از سومین جشنواره رساله برتر مهندسی برق با تأکید بر هوش مصنوعی
ایرانسل حامی سومین دوره جشنواره رساله برتر مهندسی برق، با تأکید بر کاربرد هوش مصنوعی در حوزه فناوری‌اطلاعات و ارتباطات است.

به گزارش نجواخبر، مجموعه «ایرانسل‌لبز»، بازوی تحقیق و توسعه ایرانسل، با همکاری انجمن علوم مهندسی برق ایران، در قالب سومین دوره جشنواره رساله برتر مهندسی برق، از رساله‌های دکتری برتر مهندسی برق با تأکید بر هوش مصنوعی در حوزه فناوری‌اطلاعات و ارتباطات، حمایت می‌کند.

هدف از این رویداد، شناسایی و تقدیر از رساله‌های دکتری برتر در این زمینه است و پس از داوری، آثار دانشجویی برتر، مورد حمایت ایرانسل‌لبز قرار می‌گیرند.

دانش‌آموختگان مقطع دکتری رشته‌های مرتبط با مهندسی برق که در سال‌های ۱۴۰۰ تا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ از رساله خود دفاع کرده‌اند، می‌توانند تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، درخواست خود را برای شرکت در این رویداد، ارسال کنند.

سومین دوره جشنواره رساله برتر مهندسی برق با تأکید بر کاربرد هوش مصنوعی در حوزه فناوری‌اطلاعات و ارتباطات، در حاشیه سی‌ودومین دوره کنفرانس مهندسی برق، برگزار می‌شود. این کنفرانس، از ۲۵ تا ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود و ایرانسل در این دوره نیز، همانند سال‌های قبل، حامی برگزاری این کنفرانس است.

ایرانسل پیش از این نیز، از دور جدید حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی خبر داده بود. اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران که از سال‌ ۱۳۹۹، طرح همکاری پژوهشی با دانشگاه‌های معتبر و حمایت از رساله‌های دانشجویی را در دستور کار قرار داده است، با هدف توسعه این فعالیت‌ها، در سال ۱۴۰۲ نیز فهرست اولویت‌های پژوهشی خود را با تمرکز بر موضوع هوش مصنوعی، منتشر کرد. در این طرح، ایرانسل‌لبز، که آزمایشگاه هوش مصنوعی نیز راه‌اندازی کرده، با اعلام اولویت‌های پژوهشی در زمینه‌های مختلف، از دانشجویان علاقه‌مند دعوت کرده است تا با مراجعه به وب‌سایت ایرانسل و مشاهده فهرست این اولویت‌ها، موضوع مورد نظر خود را انتخاب کنند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/245221

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.