مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه خبر داد:

جزئیاتی از برکناری ۲ مدیر متخلف پس از گزارش‌های مردمی/جایگزین‌ها معرفی شدند

جزئیاتی از برکناری ۲ مدیر متخلف پس از گزارش‌های مردمی/جایگزین‌ها معرفی شدند
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی از برکناری دو مدیر راه و شهرسازی در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: جایگزین یکی از مدیران معرفی شد و جایگزین مدیر دیگر انجام می‌شود.

به گزارش نجواخبر، حسین مذنب اظهار داشت: در هجدهم خردادماه در استان چهارمحال و بختیاری با دریافت گزارش‌های مردمی در میز ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی گزارش‌هایی حاکی از سوءاستفاده ۲ نفر از مدیران استانی و ستادی وزارت راه و شهرسازی در برخورد با مردم به دست ما رسید.

وی گفت: یکی از این دو نفر مدیر شهرستان بود و دیگری در استان چهارمحال و بختیاری مسئولیت داشت که هم اکنون در یکی از شرکت‌های تابعه وزارتخانه راه و شهرسازی مشغول به کار است. متأسفانه بر اساس گزارش‌های مردمی و بررسی‌های انجام شده این دو نفر از موقعیت شغلی خود سو استفاده کردند.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: پس از بررسی میدانی و احراز تخلف با ارسال گزارشات واصله به هیئت رسیدگی به تخلفات اداری ذی‌ربط برای برخورد قانونی، دستور تجدیدنظر در پست و سمت فعلی این دو مدیر نیز صادر شد. جایگزین یکی از مدیران معرفی شد و احتمالا امروز یا فردا هم جایگزین مدیر دیگر انجام می‌شود.

وی بیان داشت: یکی از ارکان دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی، بازرسی است که به صورت موردی و دوره‌ای در استان‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف راه و شهرسازی انجام می‌شود و با تخلفات برخورد جدی صورت می‌گیرد.

مذنب تصریح کرد: در یک ماه گذشته دو بار به استان چهارمحال و بختیاری سفر شد که در سفر اول ۱۷۰ مورد درخواست آمد و دستورات لازم داده شد و در این سفر دوم نیز ۹۹۹ درخواست از طرف مردم ثبت و دستورات لازم برای گره‌گشایی داده شد تا مثمر ثمر واقع شود.

مذنب خاطرنشان کرد: در استان چهارمحال و بختیاری دو مورد بیشتر از مسائل دیگر عمومیت داشت، مسئله محدوده‌ها و الحاق که اختلاف بین شهرداری و راه و شهرسازی بود که با برگزاری جلسات اتفافات خوبی افتاد و مسئله دوم مسئله تغییر کاربری در چند شهرستان بود که جلسات خوبی در این رابطه برگزار شد.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی مطرح کرد: میز ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی اخیرا رتبه برتر را نسبت به تمام دستگاه‌های اجرایی وزارتخانه‌ها و مجموعه‌های دولتی به دست آورده است.

مذنب در پایان خاطرنشان کرد: در میز ارتباطات مردمی، بیش از ۲۵ مدیر ارشد وزارتخانه طی دو روز در هر استانی مستقر و با تمام توان به مسائل مربوطه رسیدگی می‌کنند، امید است این اقدامات مفید واقع شود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/248

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.