قیمت‌های جدید کارخانه‌ای برای خانواده پژو پارس/ راهکار جایگزین‌‌سازی خودروی ثبت نامی

قیمت‌های جدید کارخانه‌ای برای خانواده پژو پارس/ راهکار جایگزین‌‌سازی خودروی ثبت نامی
ایران خودرو قیمت‌های جدید کارخانه‌ای برای خانواده پژو پارس اعلام کرد.

به گزارش نجواخبر، ایران خودرو برای چهار عضو خانواده پژو پارس قیمت های جدید اعلام کرد. براساس اعلام آبی های جاده مخصوص قیمت کارخانه‌ای پژو پارس در کف حول و حوش 120 میلیون تومان افزایش یافت.

افزایش قیمت خانواده پژو پارس به نوعی ثبت نام کنندگان برای اعضای این خانواده خودرویی را در سامانه یکپارچه فروش محصولات خودروسازان، نقره داغ کرد.

آن طور که ایران خودرویی‌ها برنامه ریزی کردند پژو پارس سفارشی ELX با موتور XU7P بیشترین افزایش قیمت کارخانه‌ای را به خود دیده است. این عضو خانواده پژو پارس نزدیک به 160 میلیون تومان رشد قیمت را به خود دید.

قیمت کارخانه‌ای پژو پارس با موتور TU5 نیز افزایشی حدود 137 میلیون تومانی را تجربه کرد. قیمت جدید پژو پارس با موتور XU7P در مبدا نیز به نسبت قبل حدود 125 میلیون تومان افزایش یافته است. پژو پارس سفارشی با موتور XU7P نیز قیمتش حول و حوش 121 میلیون تومان رشد کرده است.

ایران خودرویی‌ها تا کنون قیمت دو عضو خانواده پژو پارس را بهمراه هزینه های جانبی مانند مالیات ارزش افزوده، هزینه های مربوط به شماره گذاری و ..... اعلام کردند.

متقاضیانی که برای پژو پارس سفارشی ELX با موتور XU7P در سامانه یکپارچه فروش خودرو نام نویسی کردند و موعد تحویل محصول آنها زمستان 1402 تعیین شده است اگر قصد داشته باشند تا خودروی مورد نظر خود را از ایران خودرویی‌ها دریافت کنند باید حدود 524 میلیون تومان به حساب ایران خودرو واریز کنند و 60 روزه کاری نیز منتظر بمانند.

قیمت نهایی پژو پارس با موتور XU7P نیز برای ثبت نام کنندگان نزدیک به 446 میلیون تومان تمام می‌شود.

هنوز قیمت مصرف کننده برای پژو پارس سفارشی با موتور XU7P و پژو پارس با موتور TU5 مشخص نشده است. اما به نظر می‌رسد آبی های جاده مخصوص به زودی قیمت نهایی این دو محصول خود را به متقاضیان اعلام کنند.

ایران خودرویی‌ها البته همچنان راه انتخاب محصول جایگزین را ثبت نام کنندگان برای اعضای خانواده پژو پارس باز گذاشته‌اند.

سورن پلاس با موتور XU7P با قیمتی 465 میلیون تومان و امکان استفاده از تخفیف 15 میلیون تومانی یا پیش پرداخت نزدیک به 365 میلیون تومانی و استفاده از تسهیلات 100 میلیون تومانی همچنان در دسترس ثبت نام کنندگان پژو پارس قرار دارد.

پیش بینی می‌شود متقاضیان برخی از محصولات خانواده پژو پارس که قیمت بالاتری از قیمت سورن پلاس دارند ترجیح دهند تا سورن پلاس با موتور XU7P را تحویل بگیرند.

باید منتظر ماند و دید قیمت بازاری پژو پارس چه تغییراتی را به خود خواهد دید؟ به نظر می‌رسد قیمت بازاری پژو پارس سفارشی ELX با موتور XU7P با توجه به افزایش قیمت کارخانه‌ای چندی بعد میلیاردی شود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/255651

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب