از شاهدان عینی تا تکذیب رسمی؛ ماجرای قطع درختان خیابان ستارخان چه بود؟

از شاهدان عینی تا تکذیب رسمی؛ ماجرای قطع درختان خیابان ستارخان چه بود؟
هیچ درختی بدون مجوز قطع نمی‌شود اگر هم درختی قطع شود درختی است که خشک هست و در سامانه کمیسیون بارگذاری شده و از سازمان تأییدیه گرفته شده؛ آن موقع شاید قطع شود....

به گزارش خبرنگار نجوا خبر، در پی انتشار تصاویری که در خصوص قطع تعداد قابل توجهی از درختان پارک ستارخان منتشر شد تصمیم به پیگیری این موضوع گرفتیم.

یکی از شهروندان از قطع تعداد قابل توجهی از درختان پارک ستارخان خبر داده است. این درخت‌کشی در ضلع شمال شرقی پارک در مجاورت خیابان نازگل رخ داده که به تخریب محدوده‌ای بالغ بر ۲۰۰ متر مربع انجامیده است. به گفته شاهدان، شهرداری حتی از نصب یک تابلو یا حتی بنر برای اطلاع‌رسانی به شهروندان در این خصوص هم دریغ کرده است تا حساسیتی در ساکنان محله ایجاد نکند. صرفاً نصب داربست و خط‌کشی برای خاک‌برداری و اجرای پروژه‌ای نامشخص انجام گرفته است.

مهدی بابایی، عضو شورای شهر تهران در توضیحی درباره قطع درختان پارک ستارخان و بعد از بررسی ماجرا از شهرداری اینچنین گفت: قصد نصب مخازن بتنی آب قطره‌ای در منطقه وجود دارد و برای همین منطقه حصارکشی شده است. بابایی تأکید کرد: شهرداری تأکید کرده است هیچ درختی در منطقه قطع یا حتی جابه‌جا نشده است.

خبرنگار نجوا خبر طی تماس با بخش فضای سبزِ شهرداری منطقه دو تهران پیگیر این موضوع شد که آیا قطع درختان خیابان ستارخان صحت دارد یا خیر؟ فرد مسئول از سؤال تعجب کرد و گفت: هیچ درختی بدون مجوز قطع نمی‌شود اگر هم درختی قطع شود درختی است که خشک هست و در سامانه کمیسیون بارگذاری شده و از سازمان تأییدیه گرفته شده است؛ آن موقع شاید قطع شود وگرنه تاکید می‌کنیم هیچ درختی بی‌دلیل و بدون مجوز قطع نمی‌شود.

گزارش: پریسا بختیاری

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/255686

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب