تاریخ اکران خجالت نکش ۲ اعلام شد

تاریخ اکران خجالت نکش ۲ اعلام شد
فیلم سینمایی خجالت نکش ۲ با بازی احمد مهرانفر و شبنم مقدمی برای اکران آماده شد، تاریخ دقیق اکران سینمایی خجالت نکش ۲ را در این مطلب بخوانید.

به گزارش نجوا خبر به نقل از نمناک، قسمت اول فیلم خجالت نکش که به دلیل بازی باور پذیر و قوی شبنم مقدمی (صنم) و قنبر( احمد مهران فر) و شوخی های به جا و جذاب با استقبال بسیار خوب مخاطبان مواجه شد، قرار است در قسمت دوم با داستانی جذاب تجربه جدیدی را برای تماشاگران به ارمغان آورد.احمد مهران فر در یک استوری خبر از زمان اکران خجالت نکش۲ در سینماهای سراسر کشور داد که در ادامه این بخش از نمناک به آن پرداخته ایم.

فیلم سینمایی «خجالت نکش ۲» با عنوان «جدایی قنبر از صنم» به کارگردانی رضا مقصودی و تهیه کنندگی امیر پروین حسینی از چهارشنبه ۱۶ خردادماه در سینماهای سراسر کشور اکران میشود.

زمان اکران سینمایی خجالت نکش ۲

داستان فیلم خجالت نکش ۲ درباره قنبر (احمد مهران‌فر) و صنم (شبنم مقدمی) است که در ادامه ماجرا‌های قسمت اول این فیلم، اتفاقات تازه‌تری در زندگی مشترک‌شان رخ می‌دهد و در قسمت دوم این فیلم عشق،شوخی و ماجراجویی های بی پایان شخصیتهای خجالت نکش ادامه پیدا می‌کند.

از بازیگران فیلم خجالت نکش ۲ می‌توان به شبنم مقدمی در نقش “صنم” و احمد مهرانفر در نقش “قنبر”، میثاق جمشیدی، سعید امیرسلیمانی، شادی احدی‌فر، بهرنگ علوی، بهاره کیان افشار و اورانوس قوامی اشاره کرد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/266541

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.