ادعای نتانیاهو: حمله به رفح اشتباهی غم انگیز بود!

ادعای نتانیاهو: حمله به رفح اشتباهی غم انگیز بود!
پس از جنایت اشغالگران در رفح و هدف قرار دادن آوارگان در اردوگاهی در غرب این شهر، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ژستی انسان‌دوستانه گفت که این حمله «اشتباه غم‌انگیزی» بود.

به گزارش نجواخبر، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طی سخنرانی در پارلمان این رژیم گفت: «به‌رغم نهایت تلاش ما برای آسیب نرساندن به غیرنظامیان بی‌گناه، اما یک اشتباه غم‌انگیز رخ داد.»

خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گزارش کرد: «ما در حال تحقیق درباره این حادثه هستیم و به نتیجه‌گیری خواهیم رسید زیرا این سیاست ما است.»

این اظهارات پس از آن بیان شد که جنگنده‌های متجاوز ارتش رژیم صهیونیستی یکشنبه شب، چادرهای آوارگان فلسطینی را در شمال‌غرب شهر رفح در جنوب نوار غزه بمباران کردند.

در این جنایت تا این لحظه بیش از ۴۵ فلسطینی، شهید و ده‌ها نفر زخمی شده‌اند. جست‌وجو برای یافتن افراد زیر آوار مانده همچنان ادامه دارد.

این درحالیست که نتانیاهو در ادامه به تداوم حملات علیه حماس متعهد شد و ادعا کرد: «اگر ما تسلیم شویم، پیروزی بزرگی را به تروریسم اهدا خواهیم کرد.»

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هم‌چنین گفت که «یحیی السنوار» رهبر جنبش حماس در نوار غزه «از اسرائیل خواستار شرایطی است که موجودیت آن را تهدید می‌کند.»

وی افزود: «برای پایان دادن به جنگ تا قبل از دستیابی به همه اهداف آن آماده نیستم و پرچم تسلیم برنخواهم افراشت و نبرد را ادامه خواهیم داد. باید بر حماس فشار بیاوریم. ما این کار را می‌کنیم و با قدرت می‌جنگیم.»

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه شامگاه یکشنبه اعلام کرد که هیچ بیمارستانی در رفح (جنوب) وجود ندارد که بتواند قربانیان «کشتار صهیونیست‌ها» علیه آوارگان غرب این شهر را در خود جای دهد. هلال احمر فلسطین تاکید کرد که بمباران رژیم صهیونیستی منجر به شهادت و زخمی شدن تعداد زیادی از مردم در منطقه‌ای امن در نزدیکی شهر رفح شده است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/266543

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.