انفجار یک ساختمان مسکونی در شرق تهران + عکس

انفجار یک ساختمان مسکونی در شرق تهران + عکس
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار در یک ساختمان مسکونی در شرق تهران خبر داد.

به گزارش نجواخبر، جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: ساعت 19:33 دقیقه شب گذشته یک مورد حادثه آتش سوزی و انفجار در یک ساختمان مسکونی به آدرس خیابان دماوند، خیابان وحیدیه به سازمان آتش‌نشانی اعلام می‌شود و 3 ایستگاه آتش‌نشانی با امکانات کامل به محل حادثه اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه آتش‌نشانان در مدت زمان دو دقیقه به محل حادثه رسیدند،گفت: آتش‌نشانان مشاهده می‌کنند در یک ساختمان 4 طبقه مسکونی که در هر طبقه یک واحد حدوداً 60 متری وجود داشت، در طبقه اول و دوم بر اثر انفجار شدید که رخ داده بود دیواره‌ها مشرف به حیاط به و خیابان تخریب شده بودند.

ملکی ادامه داد: شدت تخریب در طبقه اول این واحد مسکونی بیشتر بود و آتش‌نشانان عملیات امدادی را آغاز کردند و 10 نفر را که در طبقات حضور داشتند را نجات دادند و در این بین یک مرد حدود 35 ساله که در طبقه اول حضور داشت دچار سوختگی شده بود و تحویل نیروهای اورژانس شد و سایر افراد چون راه پله ایمن نبود از طریق ساختمان مجاور از محل حادثه خارج شدند.

سازمان آتش‌نشانی تهران ,

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: گمان‌زنی اولیه علت حادثه ناشی از نشت گاز شهری از وسایل گازسوز و ایجاد شعله و جرقه بوده است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/266565

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.