حرف‌های هواداران: رفتن جواد نکونام از استقلال قطعی شد؟

حرف‌های هواداران: رفتن جواد نکونام از استقلال قطعی شد؟
دو خانم طرفدار استقلال واکنش جالبی به کورس قهرمانی با پرسپولیس و حمایت از نکونام نشان دادند.

به گزارش نجواخبر، یک هوادار استقلال درمورد بازی تیم محبوبش با گل گهر گفت: شرایط تیم خیلی خوب است و بازی را می‌بریم. از اول فصل با وجود مشکلات به این‌جا رسیدیم؛ ۲۸ هفته زحمت کشیدیم و امیدوارم قهرمان شویم.

این هوادار استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا پرسپولیس مقابل شمس آذر امتیاز از دست می‌دهد تا استقلال قهرمان شود گفت: شمس آذر تیم خیلی خوبی دارد و انشاالله آقای دقیقی یک امتیاز از پرسپولیس می‌گیرد.

دیگر خانم هوادار استقلال افزود: شرایط تیم خیلی عالیه. نتیجه پرسپولیس و شمس آذر اصلا برای ما اهمیتی ندارد و خودمان امروز این بازی و بازی بعدی را می‌بریم و قطعا قهرمان خودمان هستیم.

این هوادار در واکنش به این‌که آیا با هر نتیجه‌ای از جواد نکونام حمایت می‌کنند تصریح کرد: قطعا حمایت می‌کنیم و ۲۸ هفته زحمت کشیدند هرچند این تیم برای پنجم ششمی بسته شده بود!

این دو هوادار ادامه دادند: ما استقلالی‌ها بی‌معرفت نیستیم و تا آخرش پای مربی می‌ایستیم ولی فصل بعد ممکن است شرمنده‌اش شویم و مربی بهتری بیاوریم. تیم خوبی باید ببندیم. قطعا روزهای خوبی در انتظار استقلال است. این تیم دوباره به لیگ قهرمانان آسیا برمی‌گردد و قهرمان می‌شویم و دوباره ما حسرت ۶۰ ساله پرسپولیس را جور می‌کشیم.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/266577

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.