ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان
ترکیب تیم پرسپولیس برای دیدار با مس رفسنجان نکات جالبی را در خود دارد.

به گزارش نجواخبر، تیم پرسپولیس در حالی به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت که در این دیدار هیچ بازیکن محرومی نخواهد داشت و سعید صادقی تنها بازیکن مصدوم این تیم محسوب می‌شود.

با این حال نتایج خوب پرسپولیس در بازی‌های اخیر و کسب چند برد متوالی، سبب شده تا اوسمار نسبت به ترکیب اصلی خود اعتماد داشته باشد و فردا بازیکنان باتجربه خود را برای کسب آخرین برد فصل، به میدان خواهد فرستاد.

نکته جالب اینکه ۱۰ بازیکن پرسپولیس آخرین بازی تحت قرارداد خود را در پرسپولیس سپری خواهند کرد و در صورت عدم تمدید قرارداد، ممکن است این آخرین بازی آنها با تیم پرسپولیس نیز باشد.


دروازه‌بان: علیرضا بیرانوند همچون بازی‌های قبلی در درون دروازه پرسپولیس قرار خواهد گرفت و امیدوار است سیزدهمین کلین شیت خود را با ششمین جام قهرمانی همراه کند. کلین شیت او نصف راه قهرمانی خواهد بود و سرخپوشان برای فتح جام تنها به یک گل نیاز خواهند داشت.

دفاع وسط: حسین کنعانی و گئورگی گولسیانی که بعد از مصدومیت پورعلی‌گنجی به زوج ثابت خط دفاعی تبدیل شده‌اند، در این دیدار هم به میدان خواهند رفت و امیدوار هستند که اولین جام را در کنار یکدیگر لمس کنند.

دفاع کناری: دانیال اسماعیلی‌فر و عبدالکریم به عنوان دو یار رونده و نفوذی در پست دفاع راست و چپ بازی خواهند کرد. این در حالی است که دانیال در بازی قبلی خانگی پرسپولیس بعد از یک اشتباه نمایش درخشانی داشت و حالا به دنبال تکرار این نمایش خواهد بود.

ترکیب احتمالی دفاعی: علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی فر، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی و عبدالکریم حسن

هافبک: سروش رفیعی و مسعود ریگی به احتمال فراوان زوج مرکز میدان را تشکیل خواهند داد تا بار تجربی پرسپولیس در این بازی به اوج خود برسد. سروش که سابقه طولانی قهرمانی دارد اما ریگی تا حالا جام لیگ برتر را بالای سر نبرده است. در بازی قبلی ریگی اشتباه خود را با یک گل دیدنی جبران کرد و توانست در مسیر قهرمانی اثر خود را بگذارد.

وینگر: مهدی ترابی و اوستون اورونوف که ستاره اصلی پرسپولیس در این چند بازی بودند و بار تیم را به دوش کشیدند، در این دیدار هم وظیفه گلزنی و ساخت موقعیت را برعهده خواهند داشت. اگر پرسپولیس قهرمان شود، اعتبار بخش بزرگی از این موفقیت به آنها خواهد رسید.

مهاجم: در خط حمله عیسی تنها گزینه خط حمله پرسپولیس به شمار می‌رود و در این بازی هم نوک پیکان خط حمله را به خود اختصاص خواهد داد و پشت سر او امید عالیشاه گزینه جدی و جذاب تیم پرسپولیس خواهد بود.

ترکیب احتمالی هجومی: مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، اوستون اورنوف، عیسی آل کثیر و امید عالیشاه

نیمکت ذخیره: پرسپولیس روی نیمکت ذخیره امیررضا رفیعی را به عنوان دروازه‌بان دارد و وحدت حنانوف، علی نعمتی و فرشاد فرجی هم بازیکنان مدافع خواهند بود. سینا اسدبیگی، وحید امیری و محمد خدا بنده لو به همراه ابوالفضل بابایی چهار عنصر تهاجمی روی نیمکت به شمار می‌روند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند
دانیال اسماعیلی فر
گئورگی گولسیانی
حسین کنعانی
عبدالکریم حسن
مسعود ریگی
سروش رفیعی
مهدی ترابی
اوستون اورونوف
امید عالیشاه
عیسی آل کثیر

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/266611

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.