گام بلند فولاد سنگان در سال جهش تولید

گام بلند فولاد سنگان در سال جهش تولید
فولاد سنگان به عنوان بزرگترین شرکت صنعتی شرق کشور سال ۱۴۰۳ را با ثبت رکوردهای پیاپی شروع کرده است. کارکنان پرتلاش این شرکت در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است با برنامه ریزی و تلاش وافر عزم خود را برای جهش در عرصه تولید جزم کرده اند .

به گزارش نجوا خبر، معاون تولید و بهره برداری شرکت فولاد سنگان در گفتکو با روابط عمومی، از ثبت رکورد جدید تولید در کارخانه کنسانتره سازی این شرکت خبر داد.

شمسی نیا با اشاره به نامگذاری سال 1403 توسط مقام معظم رهبری با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم گفت: از آغاز سال 1403 پیرو منویات رهبر معظم انقلاب، هدفگذاری تولید 5 میلیون تنی در دستور کار قرار گرفت و بر این اساس در جلسات استراتژیک شرکت، برنامه‌ریزی لازم صورت پذیرفت. وی با اشاره به ثبت رکوردهای جدید از ابتدای سال 1403 ادامه داد: در فروردین ماه سال جاری موفق به ثبت رکورد روزانه تولید کنسانتره به میزان 19020 تن شدیم و رکورد حمل ریلی گندله نیز در ابتدای اردیبهشت ماه با حمل 14891 تن توسط 142 واگن به ثبت رسید. وی اظهار داشت: در پایان فروردین ماه 497000 تن گندله تولید شد که معادل 102 درصد تحقق برنامه در این ماه بود.

وی از تولید بیش از 450.000 تن کنسانتره در پایان اردیبهشت ماه خبرداد و افزود، با تولید این میزان کنسانتره میزان تحقق برنامه تولید این محصول به 105 درصد رسیده است.

معاون بهره برداری فولاد سنگان گفت: رکورد قبلی تولید ماهیانه کنسانتره شرکت 407 هزار تن بود که با ثبت رکورد جدید شاهد رشد 10.5 درصدی نسبت به میزان تولید قبلی هستیم.

وی اظهار داشت تا کنون برنامه تولید شرکت به خوبی محقق شده است و با برنامه ریزی انجام شده برای کاهش اثرات توقفات ناشی از کمبود برق و گاز، امیدواریم در پایان سال میزان تولید شرکت طبق برنامه و منطبق بر ظرفیت در دسترس شرکت باشد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/266632

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.