مرخصی انتخاباتی برای آقای شهردار/ جانشین معرفی می‌شود

مرخصی انتخاباتی برای آقای شهردار/ جانشین معرفی می‌شود
رییس شورای شهر تهران با اشاره به کاندیداتوری شهردار تهران در انتخابات ریاست جمهوری، یادآور شد: این تجربه دوبار دیگر نیز پیش آمده و شهرداران سابق که شرکت کردند، مرخصی کتبی از شورا گرفتند و یک نفر از معاونان را به صورت جانشین معرفی کردند. در مسائل تبلیغاتی شهرداری هیچ‌گونه دخالتی نخواهد داشت.

به گزارش نجواخبر، وی با اشاره به کاندیداتوری شهردار تهران در انتخابات ریاست جمهوری، یادآور شد: این تجربه دوبار دیگر نیز پیش آمده و شهرداران سابق که شرکت کردند، مرخصی کتبی از شورا گرفتند و یک نفر از معاونان را به صورت جانشین معرفی کردند. در مسائل تبلیغاتی شهرداری هیچ‌گونه دخالتی نخواهد داشت و تنها در قالب دعوت مردم به انتخابات خواهد بود. به طوری که نباید هیچ‌گونه موضع‌گیری داشته باشد و هر فردی شخصا باید تبلیغات کند. البته مرخصی شهردار از زمان تبلیغات آغاز خواهد شد.

چمران با بیان اینکه در مسیر جاده خلیج فارس عنوان شد که حریم مشخص شده است، گفت: نمی‌دانم نتایج به کجا انجامید چون باید مسیر خاصی دنبال شود. حکم کمیسیون ماده پنج باید اخذ شود و در استانداری نیز باید مورد تأیید قرار بگیرد.

چمران در صحن شورا نیز ضمن تبریک به مناسبت قهرمانی تیم پرسپولیس اظهار کرد: ما از ورزش و ورزشکار حمایت می‌کنیم چون می‌دانیم در شادی آفرینی و همچنین کاهش آسیب های اجتماعی اثرگذار خواهد بود. امیدواریم از پرخاشگری های بی مورد در فوتبال، سیاست و دیگر بخش‌ها جلوگیری شود. باید اخلاق اسلامی و حلم پیامبر را یاد بگیریم.

وی ادامه داد: رقابت دو ورزشکار و دو تیم و یا دو گروه سیاسی ارزشمند است اما پرخاش و تخریب یکدیگر و ایجاد تنفر کار زشتی است. امیدواریم در مناظرات پیش رو شاهد رقابت سالم و در شأن جمهوری اسلامی باشیم. امید می‌رود در این مباحثه‌ها و رقابت‌ها روحیه اسلامی خود را به خوبی نشان دهیم و بهترین فرد و گروه برای پیگیری راه شهید رئیسی و یاران و همکاران ایشان انتخاب شوند.

مهدی اقراریان نیز با اشاره به کلنگ زنی ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در پایتخت، اظهار کرد: ما شاهد این بودیم که شهرداری ساخت این تعداد واحد مسکونی را اعلام کرد که سؤالاتی در این زمینه وجود دارد و امیدواریم شهرداری به افکار عمومی پاسخ‌گو باشد.

وی افزود: بنده تماسی با بخش مربوطه داشتم تا اطلاعات را ارسال کنند و چون اطلاعاتی به دست بنده نرسید به شهردار تهران تذکر می‌دهم با توجه به کلنگ زنی ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در ۹۲ نقطه و مصاحبه های ایشان در خصوص ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در آذرماه و یا ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در بهمن ماه، گزارش کامل و عدد دقیق تجمیعی را اعلام کند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/266652

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.