جدیدترین قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی+جدول

جدیدترین قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی+جدول
قیمت خودرو امروز با اتمام تعطیلی دو روزه بازار خودرو، هیچ تغییری ندارد.

به گزارش نجواخبر، قیمت خودرو امروز، چهارشنبه، ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ پس از تعطیلی دو روز پیش، بدون نوسان نسبت به روز گذشته کار خود را آغاز کرد و تمامی محصولات داخلی، مونتاژی و وارداتی با همان نرخ‌های ابتدای هفته به فروش می‌رسند.

تمامی خودروهای داخلی، مونتاژی و وارداتی بازار با قیمت‌های روز یک‌شنبه به فروش می‌رسند و با توجه به تعطیلی اغلب بنگاه‌های خرید و فروش خودرو، احتمالاً روز آینده نیز تغییر چندانی نداشته باشد.
قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی بازار از ابتدای امروز با ثبات گزارش می‌شود.

کوییک دنده‌ای S جزو ارزان‌ترین محصولات داخلی بازار به شمار می‌رود که تغییری نسبت به روز گذشته ندارد و با ۴۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

شاهین G یکی از محصولات لوکس شرکت سایپا محسوب می‌شود که با همان نرخ ۷۱۸ میلیون تومانی معامله می‌شود.

سمند سورن پلاس بنزینی یکی از سدان‌های محبوب ایران خودرو به شمار می‌رود که قیمت این خودرو از ابتدای روز تغییری ندارد و با ۷۳۶ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پژوپارس LX TU۵ یکی از پرحاشیه‌ترین خودروهای داخلی بازار در سال گذشته بود که از ابتدای روز هیچ نوسان قیمتی ندارد و با نرخ ۸۳۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودروهای خارجی

قیمت خودروهای مونتاژی و وارداتی نیز تغییری تجربه نمی‌کند و بازار این خودروها باثبات گزارش می‌شود.

ام‌وی‌ام X۲۲ پرو دستی که یکی از ارزان‌ترین محصولات مدیران خودرو محسوب می‌شود، هیچ تغییری نسبت به دیروز ندارد و با نرخ ۹۵۹ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

کی‌ام‌سی X۵ نسخه بهبود یافته کراس‌اوور جک S۵ محسوب می‌شود که در زمان عرضه یکی از محبوب‌ترین محصولات مونتاژی بازار بود. این خودرو نیز تغییر قیمتی ندارد و با یک میلیارد و ۷۳۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

هایما ۸S جدیدترین کراس‌اوور مونتاژی ایران خودرو اما رکورددار افت قیمت میان محصولات مونتاژی بازار است. این خودرو از صبح امروز با همان نرخ یک میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

لاماری ایما هیبرید یکی از کراس‌اوورهای جدیدالورود بازار به شمار می‌رود که از ابتدای روز جاری هیچ نوسانی ندارد و به نرخ دو میلیارد و ۴۷۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/266666

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.