حسن لطفی دبیرکل جبهه حامیان قانون:

اتحاد کاندیداهای جبهه انقلاب ضروری است

اتحاد کاندیداهای جبهه انقلاب ضروری است
دبیر کل جبهه حامیان قانون گفت: اتحاد کاندیداهای جبهه انقلاب و معرفی یک نفر به عنوان نامزد نهایی، میتواند پیروزی جریان انقلاب را تضمین کند و ادامه راه شهید رییسی باشد.

به گزارش نجوا خبر، انتخابات ریاست‌ جمهوری دوره چهاردهم در روز ۸ تیرماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد، ثبت نام نماینده جریانات سیاسی و اشخاص مستقل هم انجام شد و ۸۰ نفر ثبت نام کردند که سلایق مختلف سیاسی هم حضور داشتند.

حسن لطفی دبیرکل جبهه حامیان قانون در گفت‌وگو با نجوا خبر گفت: ثبت نام نامزدهای نزدیک به جریانات نیروی های انقلابی و دولت هم چشمگیر بود و نیروهای شاخصی همچون قالیباف، زاکانی، مرتضوی، جلیلی، بذرپاش، قاضی زاده، نیکزاد و اسماعیلی در انتخابات ثبت نام کرده‌اند که گمانه زنی‌ها هم در محافل سیاسی، از احتمال تأیید صلاحیت برخی از این عزیزان خبر می‌دهند.

او افزود: تشکیلات سیاسی جبهه حامیان قانون، با احترام به همه نامزدها و جریانات در انتخابات، درخواست دارد بعد از تأیید صلاحیت‌ها و از بین تأیید صلاحیت شدگان، کاندیداهای همسو با جریانات انقلابی با اجماع و اتحاد و همدلی ادامه راه شهید جمهور باشند و با فراغ باز و کمی از خود گذشتگی، با بررسی و ارزیابی وضعیت فعلی کشور و انتخابات پیش رو، یک نفر را از بین کاندیداهای تأیید شده جبهه انقلاب، با مشورت و همفکری انتخاب و به مردم معرفی کنند و از ظرفیت دوستان دیگر در دولت جدید کمک بگیرند.

لطفی گفت: جبهه حامیان قانون چندی پیش با فراخوان نیروهای خود از سراسر کشور همایشی را با عنوان اجتماع بزرگ انتخاباتی(جبهه حامیان قانون) با حضور نیروهای خود برگزار کرد و اولویت خود برای پرشور کردن انتخابات پیش‌رو و در وحله دوم با ارزیابی و رصد دقیق انتخابات ریاست جمهوری، با نصیحتی دلسوزانه به کاندیداهایی که خود را متعلق به جبهه انقلاب میدانند متذکر می‌شویم اگر اجماع و اتحاد نکنید، حتما همگی باید شکست را پذیرا باشید.

او در پایان افزود: تشکیلات ما هم در صورت اجماع نیروهای انقلابی، به خروجی ائتلاف کاندیداهای جبهه انقلاب در انتخابات ریاست جمهوری، احترام خواهد گذاشت و همراهی و حمایت خود را از نامزد اصلح و منتخب جریان انقلابی بسیج خواهد کرد و موضع خود را شفاف به اطلاع عموم مردم خواهیم رساند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/266687

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.