نگاهی به حضور کاپیتان در تیم ملی

نگاهی به حضور کاپیتان در تیم ملی
کاپیتان تیم ملی ایران حضور کامل در دیدار مقابل تیم هنگ کنگ داشت.

به گزارش نجوا خبر، علیرضا جهانبخش پس از اینکه در هر دو مسابقه مراحل یک‌چهارم و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل ژاپن و قطر موفق به گلزنی از روی نقطه پنالتی شده بود، در فیفا دی فروردین ‌ماه به دلیل عملکردش در فاینورد و مصدومیتی که داشت، در فهرست نهایی امیر قلعه‌نویی قرار نگرفت ولی دوباره به جمع ملی پوشان بازگشت و برابر هنگ کنگ به میدان رفت.

غیبت جهانبخش در فیفا دی قبلی موجب شد تا مهدی طارمی و سردار آزمون بازوبند کاپیتانی را در دو مسابقه مقابل ترکمنستان در اختیار داشته باشند، اما بازیکن ایرانی فاینورد در بازگشت به اردوی تیم ملی، دوباره جلوتر از همه در صف بازیکنان در شروع دیدار مقابل هنگ کنگ بود.


جهانبخش که در هفته پایانی لیگ اردیویسه هلند دوباره به ترکیب فاینورد رسید و احتمالا آخرین بازی خود را برای این باشگاه هلندی انجام داد، حضور کامل در ترکیب تیم ملی ایران مقابل هنگ کنگ داشت و بارها با ارسال‌ها و پاس‌های در عمق خود موقعیت‌سازی کرد که مهاجمان از آن استفاده نکردند.

کاپیتان تیم ملی ایران اولین موقعیت جدی در دیدار مقابل هنگ کنگ را پنج دقیقه پس از شروع بازی به وجود آورد که پاس او و چرخش و شوت مهدی طارمی به تیرک اصابت کرد و در دقیقه 54 هم یک پاس در عمق او را دوباره طارمی به مدافع حریف زد تا یک کرنر شکل بگیرد و پاس گل برای جهانبخش ثبت نشود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/266691

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.