جدول لیگ ملت‌های والیبال پس از پایان هفته دوم/ ایران کجاست؟

جدول لیگ ملت‌های والیبال پس از پایان هفته دوم/ ایران کجاست؟
تیم ملی والیبال ایران به واسطه عملکرد ضعیف خود در قعر جدول لیگ ملت‌های 2024 قرار گرفته است.

به گزارش نجوا خبر، لیگ ملت‌های والیبال 2024 چند هفته مانده به بازی‌های المپیک برگزار شد تا تکلیف تیم‌های راه یافته به این مسابقات مشخص شود. هفته نخست لیگ ملت‌ها به میزبانی ترکیه و برزیل برگزار شد و تیم ملی والیبال ایران در هر چهار دیدارش مقابل صربستان، ایتالیا، کوبا، آرژانتین شکست خورد.

ایران که با هدایت موتا پائز سرمربی برزیلی وارد این رقابت‌ها شد در هفته دوم نیز عملکرد خوبی نداشت و در چهار مسابقه هفته دوم که به میزبانی ژاپن برگزار شد، چهار شکست مقابل ژاپن، برزیل، بلغارستان و ترکیه شکست خورد.

پائز پس از شکست مقابل بلغارستان از هدایت تیم ملی اخراج شد و در بازی با ترکیه، پیمان اکبری هدایت ملی‌پوشان را بر عهده داشت.

تیم ملی والیبال ایران هم اکنون با 2 امتیاز قعر نشین جدول رده‌بندی لیگ ملت‌هاست.

جدول لیگ ملت‌های والیبال پس از پایان هفته دوم + رنکینگ جهانی

تیم ملی والیبال ایران در در دوره قبلی این رقابت‌ها (لیگ ملت‌های 2023) با هدایت بهروز عطایی در رتبه چهاردهم این مسابقات قرار گرفت و به واسطه این عملکرد ضعیف، رتبه ایران در رنکینگ جهانی نیز نزول پیدا کرد تا کار سختی پیش روی ملی‌پوشان والیبال برای صعود به المپیک وجود داشته باشد.

ایران در شروع لیگ ملت‌ها در جایگاه پانزدهم جهانی ایستاده بود که پس از باخت‌های متوالی هم اکنون با 177.72 امتیاز در رده هفدهم جهان قرار گرفته است.

جدول لیگ ملت‌های والیبال پس از پایان هفته دوم + رنکینگ جهانی

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/266708

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.