جنایات جدید اسرائیل/ آمار شهدای غزه به ۳۶ هزار و ۷۳۱ نفر رسید

جنایات جدید اسرائیل/ آمار شهدای غزه به ۳۶ هزار و ۷۳۱ نفر رسید
آویخای ادرعی سخنگوی عربی زبان ارتش رژیم صهیونیستی جمعه شب مدعی شد: این رژیم یکی از فرماندهان ارشد نیروهای امنیتی حماس را ترور کرده است.

به گزارش نجواخبر، ادرعی در حساب کاربری خود در شبکه "X" با تأیید رفتار تروریستی رژیم صهیونیستی در ترور فعالان فلسطینی، افزود: «محمد ابوعجاج» یکی از فرماندهان ارشد سرویس امنیتی حماس در منطقه رفح در اثر حملات روز گذشته اسرائیل کشته شده است.

وی همچنین گفت که بر اساس گزارش‌ها، ایاد المغاری شهردار نصیرات شمالی در این حمله هدف قرار گرفته شده است.

در تازه ترین جنایت رژیم صهیونیستی یک منزل مسکونی در محله شیخ رضوان واقع در شمال شهر غزه بمباران شد که در نتیجه آن تاکنون چهار تن شهید و ۱۴ نفر زخمی شدند.

براساس گزارش این شبکه خبری، دست کم ۸ نفر از شهدا و مجروحان کودک هستند.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه شامگاه جمعه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته مرتکب ۸ مورد کشتار شد که در نتیجه آن ۷۷ نفر شهید و ۲۲۱ نفر دیگر مجروح شدند.

این وزارتخانه اعلام کرد: با احتساب این عدد، آمار شهدای غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ و همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی به ۳۶ هزار و ۷۳۱ نفر و آمار مجروحان به ۸۳ هزار و ۵۳۰ نفر رسید.

منابع خبری نیز گزارش دادند که در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی به منطقه الوسطی در ۵ روز گذشته بیش از ۲۰۰ نفر به شهادت رسیدند.

رژیم صهیونیستی برای توجیه ترور، قتل و قتل عام مردم غزه و سرپوش گذاشتن بر نسل کشی خود، مدعی است که هدف این رژیم از حملات بی امان به مناطق مسکونی در نوار غزه و رفح، هدف قرار دادن مقامات ارشد مقاومت حماس است، ادعایی که حوادث چند ماهه گذشته کذب و غیر واقعی بودن آن را به اثبات رسانده است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/266709

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب