«فراری» سریال جدید تلویزیون

«فراری» سریال جدید تلویزیون
سریال «فراری» ـ با نام قبلی «هادی» ـ با موضوع شهدای مدافع حرم و در ژانر کودک و نوجوان که سال گذشته تولید شده است، بزودی راهی آنتن تلویزیون می‌شود.

به گزارش نجوا خبر، سریال «فراری» به تهیه‌کنندگی امیر پوروزیری و سجاد نصرالهی‌نسب و کارگردانی امیر داسارگر بزودی از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت. این سریال قرار است جایگزین سریال «رخنه» باشد.

به گفته‌ امیر داسارگر ـ کارگردان ـ سریال «فراری» برداشتی آزاد از زندگی و دوران کودکی شهدای مدافع حرم است؛ اما در روند قصه، اشاره‌ای هم به یکی از شهدای مدافع حرم ـ شهید مصطفی صدرزاده ـ می‌شود

تهیه‌کننده سریال «فراری» نیز درباره خط داستان این مجموعه نمایشی، توضیح داده بود: ما در سریال این اتفاق را داریم که حتی وارد رویای شهید صدرزاده می‌شویم و دلبستگی شهید صدرزاده به شهید ابراهیم هادی را به تصویر می‌کشیم. این قسمت از بخش‌های جذاب سریال است که حتما به شهید صدرزاده مدیون است.

هدایت هاشمی ـ از بازیگران اصلی «فراری» ـ نیز درباره این مجموعه عنوان کرده بود: حقیقت این است که زندگی یک شهید را نعل به نعل رفتن، یک ماجراست و آوردن آن در قالب نمایش هم ماجرای دیگری است و برخی اوقات بین این دو تعارض ایجاد می‌شود. به نظرم زندگی شهید در این سریال هوشمندانه روایت شده است.

هاشمی درباره‌ دلایل حضورش در سریال «فراری» نیز گفته بود: من از ابتدای کارم از آنجا که به حوزه کودک و نوجوان علاقه بسیاری داشتم و از آنجا که با آقای ابراهیم فروزش هم فیلم کودک کار کرده بودم، هر وقت فرصتی دست داده کار در حوزه کودک و نوجوان را پذیرفتم. ویژگی‌ای که در این سریال بسیار زیاد وجود دارد، امید است. آنچه الان در جامعه ما نیازش به شدت احساس می‌شود؛ خصوصا در آثار نمایشی. در این سریال ما از یک آدم معمولی اما پیروز صحبت می‌کنیم و اینکه در انتها به مقام والایی می‌رسد؛ اتفاقی که انتظارش را نداشتیم و این امر باعث می‌شود انگاره‌ای در جامعه بشکند. همه فکر می‌کنند شهدا افرادی بودند که خیلی با دیگران فرق داشتند؛ در حالی که اغلب شهدا از دل مردم بلند شدند و این ویژگی نقطه قوت سریال فراری و فیلم‌نامه است.

گفتنی است؛ پیشتر عنوان شده بود سریال «فراری» برای شبکه دو سیما ساخته می‌شود اما این سریال قرار است از شبکه یک سیما پخش شود. این سریال با حضور بازیگرانی چون هدایت هاشمی، نسرین بابایی، حسین رفیعی، شهرام قاعدی، علی زرمهری، شهین تسلیمی، جواد خواجوی، شهروز آقایی پور، مجید پتکی، افشین آقایی، حسین اجاقلو (بازیگر نوجوان)، زین العابدین تقی‌پور و...، نوجوانی تا بزرگسالی یک شهید مدافع حرم از سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۵ را روایت می‌کند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/266711

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.