اطلاعیه مهم وزارت علوم درباره هک شدن پایگاه اطلاع رسانی این وزارتخانه

اطلاعیه مهم وزارت علوم درباره هک شدن پایگاه اطلاع رسانی این وزارتخانه
در حالیکه اخباری از صبح امروز (شنبه) مبنی بر هک یا از دسترس خارج شدن پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منتشر شده بود، این پایگاه بدون مشکل در دسترس است و روابط عمومی وزارتخانه این موضوع را تکذیب کرد.

به گزارش نجواخبر، برخی خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع رسانی امروز صبح (شنبه، ۱۹ خرداد) از هک شدن پایگاه اطلاع رسانی وزارت علوم خبر و به خبری در سایت اطلاع رسانی دولت ارجاع دادند که مربوط به حمله به سایت وزارت علوم در مهرماه ۱۴۰۲ بود.

بر اساس این خبر در آن اطلاعیه آمده بود: «به دنبال حملات مکرر سایبری خرابکارانه به سایت های مختلف کشور در یک سال گذشته و حملات متعدد قبلی به سایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و برخی سازمان‌های وابسته به آن، صبح امروز نیز یک حمله خرابکارانه به منظور تلخ کردن کام جامعه دانشگاهی در آغاز سال تحصیلی و همزمان با حضور دانشجویان عزیز در دانشگاه‌ها در اول مهر ماه، انجام شد.».

با وجود این، مسئول روابط عمومی وزارت علوم ضمن تکذیب این خبر از فعالیت بدون مشکل پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت خانه خبر داد. بررسی‌ها نیز نشان می‌دهد این پایگاه با اخبار جدید به‌روزرسانی شده است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/266722

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.