انصراف چهارمین کاندید انتخابات ریاست جمهوری/ لیستی از منصرفین!

انصراف چهارمین کاندید انتخابات ریاست جمهوری/ لیستی از منصرفین!
محمدمهدی زاهدی نماینده سابق مجلس و داوطلب انتخابات ریاست جمهوری از این رقابت‌ها انصراف داد.

به گزارش نجواخبر، محمدمهدی زاهدی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و وزیر اسبق علوم از انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد.

وزارت علوم، تحقیقات وفناوری در دولت نخست احمدی‌نژاد و پس از آن سفارت جمهوری اسلامی ایران در سال 1388 در کشور مالزی از جمله سوابق مدیریتی وی به‌شمار می‌آید. او نماینده دوره‌های نهم، دهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه کرمان و راور بوده و ریاست کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی را به عهده داشت.

پیش از این داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه دولت سیزدهم با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس، از داوطلبی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری انصراف داد.

وی در توییتی دیگر نیز نوشت: فقط یک نفر در انتها باقی خواهد ماند رئیس سازمان برنامه و بودجه، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: از بین ۵ کاندیدای عضو دولت در رقابت نهایی فقط یک نفر حضور خواهد داشت.

از دیگر داوطلبان انتخابات ریاست جمهور چهاردهم که انصراف داد، محمد رویانیان مدیرعامل اسبق پرسپولیس بود که با اشاره به انصراف خود از حضور در انتخابات، گفت: در این زمینه جلسه‌ای با محسن رضایی داشتیم و در آن جلسه تصمیم بر این شد که برای وحدت حداکثری جریان انقلاب و پرهیز از تعدد کاندیدا، از ادامه حضور در رقابت‌­های انتخاباتی انصراف دهم.

محمد رویانیان گفته است: در زمینه حضور در انتخابات، جلسه‌ای با آقای محسن رضایی داشتیم و در آن جلسه تصمیم بر این شد که به جهت وحدت حداکثری جریان انقلاب و پرهیز از تعدد کاندیدا، اینجانب از ادامه حضور در رقابت‌­های انتخاباتی انصراف بدهم.

درنهایت داود منظور و محمد رویانیان با انصراف از داوطلبی کاندیداتوری انتخابات ریاست‌ جمهوری به سازوکار «اجماع نیروهای انقلاب» پیوستند.

تاکنون داود منظور، محمد رویانیان، حبیب الله دهمرده از دیگر داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم نیز انصراف خود را از رقابت‌های انتخاباتی اعلام کرده بودند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/266750

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.