تشکیل ستاد‌های پیشگیری از جرایم انتخاباتی ریاست جمهوری/ فضای مجازی رصد می‌شود

تشکیل ستاد‌های پیشگیری از جرایم انتخاباتی ریاست جمهوری/ فضای مجازی رصد می‌شود
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران با بیان اینکه ستاد‌های پیشگیری از جرایم انتخاباتی ریاست جمهوری در شهرستان‌های استان تهران تشکیل و فعال است، گفت: دادسرا‌های تخصصی تهران با همکاری پلیس فتا ضمن رصد فضای مجازی با جرایم احتمالی انتخابات ریاست جمهوری برخورد می‌کنند.

به گزارش نجواخبر، نیکوکار، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران گفت: به منظور توجیه و ارشاد و انذار تشکل‌ها، احزاب، گروه‌ها، ستاد‌های انتخاباتی، اشخاص حقیقی و حقوقی با هدف بازدارندگی و پیشگیری از وقوع جرایم انتخاباتی از پنجم خرداد ماه سال جاری، طی دستور رئیس کل دادگستری استان تهران، ستاد‌های پیشگیری از جرایم انتخاباتی ریاست جمهوری در شهرستان‌های استان تهران تشکیل و فعال است.

وی در ادامه بیان کرد: از جمله وظایف این ستاد پایش و رصد مداوم و مستمر اقدامات و فعالیت‌های انتخاباتی و هماهنگی بین دستگاه‌ها و نهادها‌ی عضو ستاد و تبیین و تعیین برنامه‌های پیشگیرانه و تعامل مداوم با هیئت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات و ارشاد و راهبری ستاد‌های شهرستان‌ها است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران اظهار کرد: مطابق ماده ۳۸ قانون انتخابات ریاست جمهوری به کلیه واحد‌های قضائی ابلاغ شده است که در هیئت‌های اجرایی انتخابات حضور فعال داشته و همچنین به استناد ماده ۳۴ قانون انتخابات ریاست جمهوری شعب رسیدگی کننده به جرایم انتخاباتی در واحد‌های قضائی استان تهران مشخص و آماده رسیدگی هستند.

نیکوکار در پایان تصریح کرد: دادسرا‌های تخصصی تهران با همکاری پلیس فتا ضمن رصد فضای مجازی با جرایم احتمالی انتخابات ریاست جمهوری برخورد می‌کنند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/266756

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.