باز شدن یک سامانه مهم: معلمان برای رتبه‌بندی ثبت نام کنند

باز شدن یک سامانه مهم: معلمان برای رتبه‌بندی ثبت نام کنند
وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ سامانه رتبه‌بندی به مدت یک ماه برای معلمان فاقد رتبه باز می‌شود.

به گزارش نجوا خبر، مشمولانی که پس از ارزیابی نخست، حداقل امتیاز لازم برای احراز رتبه آموزشیار معلم (عدم احراز رتبه) را کسب نکرده‌اند از تاریخ اولین تأیید هیئت ممیزه پس از مدت حداقل یکسال و در شرط شاغل بودن می‌توانند با کسب امتیاز لازم و ارزیابی مجدد در یکی از رتبه‌ها قرار گیرند.

ایلنا نوشت: میزکار رتبه بندی معلمان اطلاعیه‌ای صادر کرد. در این اطلاعیه آمده است: پیرو اطلاعیه شماره ۷۰۰/۴۲۸۶۹ مورخ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳و باستناد ماده ۵ آیین‌نامه اجرایی قانون نظام رتبه بندی معلمان، مشمولانی که پس از ارزیابی نخست، حداقل امتیاز لازم برای احراز رتبه آموزشیار معلم (عدم احراز رتبه) را کسب ننموده‌اند از تاریخ اولین تأیید هیئت ممیزه پس از مدت حداقل یکسال و در شرط شاغل بودن می‌توانند با کسب امتیاز لازم و ارزیابی مجدد در یکی از رتبه‌ها قرار گیرند.

سامانه از مورخ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳برای مشمولین (فاقدین رتبه) باز و امکان بارگذاری مدارک فراهم می‌گردد. خواهشمند است موارد ذیل به صورت دقیق به اطلاع افراد رسانده شود:

۱. تمامی اطلاعیه‌ها به صورت مکتوب و رسمی به مناطق، نواحی و مدارس ارسال گردد و به اطلاع تمامی ذینفعان رسانده شود.

۲. افراد می‌توانند از طریق پنجره my.medu.ir نسبت به ورود به سامانه اقدام و پس از ورود با مطالعه دقیق راهنمای بارگذاری مستندات و شرایط و ضوابط نسبت به بارگذاری مدارک اقدام نمایند. (تاکید می‌گردد افراد شخصا وارد سامانه شده و شرایط و ضوابط را به دقت مطالعه نمایند از ارجاع بارگذاری مدارک به غیر از خودشان اجتناب نمایند. وزارت آموزش و پرورش هیچ گونه مسئولیتی را پذیرا نخواهد بود.)

۳. مدارک و مستنداتی که در بازه زمانی قبل از۱ خرداد ۱۴۰۳ و بعد از اولین حکم استخدام باشد معتبر هستند و مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.
۴. فرصت بارگذاری مدارک تا ۲۰ تیر۱۴۰۳ می‌باشد و فرصت مذکور به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود.
۵. باعنایت به اینکه تمامی مدارک و مستندات به طور کامل بررسی می‌گردد در بارگذاری مدارک فایل راهنمای بارگذاری مستندات را که در سامانه تعبیه شده است به دقت مطالعه و نسبت به بارگذاری مدارک اقدام نمایند.

۶. باعنایت به اینکه ملاک یکسال از مورخ ۱ خرداد ۱۴۰۳ (از تاریخ اولین تأیید هیئت ممیزه) به قبل می‌باشد. (افرادی که تا تاریخ ۱ خرداد ۱۴۰۲ به قبل عدم احراز شده‌اند) فعلا امکان بارگذاری مدارک را دارند افرادی که بعد از این تاریخ عدم احراز شده‌اند در مرحله بعدسامانه باز می‌گردد.

۷. قرارگرفتن در چرخه ارزیابی پرونده از مورخ ۲۰ تیر۱۴۰۳و پس از پایان مهلت یکماه آغاز می‌گردد.

۸. اموراداری مناطق و نواحی از مورخ ۲۰ تیر ماه ۱۴۰۳ نسبت به بررسی ۵ مؤلفه (ضمن خدمت، ارزشیابی، مدرک تحصیلی، امتیاز تربیت معلم، سنوات تجربی) به دقت اقدام نمایند.

۹. به مدیران مدارس اطلاع رسانی گردد تا بررسی مستندات و تأییدات مطابق قانون و مقررات انجام پذیرد. مسئولیت حسن انجام کار و اطلاع رسانی دقیق و جامع برعهده رئیس هیئت ممیزه استان است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/266770

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.