شهریه جدید مدارس غیردولتی تا پایان هفته اعلام می‌شود

شهریه جدید مدارس غیردولتی تا پایان هفته اعلام می‌شود
مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: شهریه مدارسی که براساس الگوی تعیین‌شده فرآیندها را طی کرده‌اند، تعیین شده است و به‌زودی در سامانه مشارکت‌ها بارگذاری می‌شود و خانواده‌ها تا پایان هفته می‌توانند شهریه جدید مدارس را مشاهده کنند.

به گزارش نجوا خبر، بهنام نیک‌نژاد؛ مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم در پاسخ به این پرسش که چرا شهریه مدارس غیردولتی برای سال تحصیلی جدید هنوز اعلام نشده است در حالی که قرار بود شهریه مدارس تا اول خرداد اعلام شود، اظهار کرد: شهریه بیش از 80 درصد مدارس تعیین شده است و استان‌ها در حال تأیید نهایی هستند که تا چند روز آینده اعلام خواهد شد.

وی افزود: شهریه مدارسی که براساس الگوی تعیین‌شده فرایندها را طی کرده‌اند، تعیین شده است و به‌زودی در سامانه مشارکت‌ها بارگذاری می‌شود و خانواده‌ها تا پایان هفته می‌توانند شهریه جدید مدارس را مشاهده کنند.

نیک‌نژاد گفت: مدارس ملزم هستند شهریه اعلام‌شده در سامانه مشارکت‌ها را دریافت کنند همچنین شهریه مصوب و فوق‌برنامه به‌صورت مجزا اعلام شده است چون شهریه فعالیت‌های فوق‌برنامه از گذشته محل مناقشه بود به همین دلیل شهریه آن به‌صورت مجزا اعلام می‌شود تا اگر خانواده‌ای نیاز نداشت فقط شهریه مصوب را پرداخت کند.

مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش مطرح کرد: در دوره ابتدایی 12 ساعت فوق‌برنامه طراحی شده است و ممکن است خانواده‌ای تقاضای 6 ساعت فوق‌برنامه داشته باشد بنابراین فقط شهریه آن را پرداخت خواهد کرد.

نیک‌نژاد با تصریح به اینکه تا زمانی که شهریه مصوب مدارس ابلاغ نشده است باید شهریه سال قبل را دریافت کنند، خاطرنشان کرد: امسال بحث احراز هویت را جدی‌تر کردیم و مؤسسان باید از طریق درگاه دولت وارد می‌شدند و این موضوع منجر به تأخیر در اعلام شهریه برخی مدارس شده است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/266778

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.