خطر سقوط سنگ در جاده‌های کوهستانی البرز جدی‌ست

خطر سقوط سنگ در جاده‌های کوهستانی البرز جدی‌ست
رییس پلیس راه البرز گفت: احتمال ریزش سنگ در محورهای کوهستانی با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش تندری دراین استان متصور است ، مسافران در حاشیه جاده های کوهستانی به ویژه در محور کرج - چالوس توقف نکنند.

به گزارش نجوا خبر، رئیس پلیس راه البرز گفت: احتمال ریزش سنگ در محورهای کوهستانی با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش تندری دراین استان متصور است، مسافران در حاشیه جاده های کوهستانی به ویژه در محور کرج - چالوس توقف نکنند.

سرهنگ پیمان کرمی، رئیس پلیس راه استان البرز، با اشاره به پیش بینی هوا، گفت: با توجه به پیش بینی بارش های تندری، وزش باد شدید و رعد وبرق از امروز تا روز پنجشنبه در البرز مسافران ضمن خودداری از سفرهای غیر ضروری، قبل از سفر از وضعیت راه‌ها به ویژه جاده کرج -چالوس مطلع شوند.

وی ادامه داد: پلیس راه استان البرز با آمادگی کامل در تمام راه های این استان برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل های مورد نظر مستقر شده است.

کرمی گفت: همراه داشتن تجهیزات، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه های پلیس راه البرز به رانندگان است.

رئیس پلیس راه البرز تاکید کرد: رانندگان همچنین رعایت فاصله طولی وسیله نقلیه، عدم تغییر مسیر ناگهانی و روشن کردن چراغ مه شکن در موقع مه آلود بودن هوا را مد نظر قرار دهند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/266791

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.