حریق در انبار بزرگ خرما در خیابان تختی+فیلم

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع حریق در انبار خرما در خیابان تختی خبر داد.

به گزارش نجواخبر، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۰۴:۰۴ بامداد در خیابان تختی نرسیده به خیابان مولوی یک مورد حریق در یک مجتمع اداری و انباری به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داد شد.

وی ادامه داد: بلافاصله ۴ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروی بالابر هیدرولیکی و تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شد، محل حادثه یک انبار بزرگ به وسعت ۸ هزار متر که هم دفاتر اداری در آن وجود داشت و هم انبارهای نگهداری خرما در آن واقع شده بود. در طبقه دوم بخشی به وسعت ۵۰۰ متر دچار حریق شده بود. نمای داخل انبارها و دفاتر همه از متریال چوب و کامپوزیت کار شده بود که به سرعت شعله‌ور می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: آتش به سقف‌های شیروانی سرایت کرده و باعث تخریب آن‌ها از داخل شده بود و در حال سرایت به سایر نقاط بود. با حضور به موقع آتش‌نشانان به سرعت عملیات آغاز شد و در حال حاضر آتش خاموش شده و محل ایمن‌سازی شده است.

به گفته وی ۴ نفر در این انبار حضور داشتند که با حضور آتش‌نشانان از محل خارج شده و خداروشکر در این حادثه مورد مصدومیت گزارش نشده است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/266807

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.