تصادف زنجیره‌ای ۷ خودروی سواری/ ۱۰ نفر مصدوم شدند

تصادف زنجیره‌ای ۷ خودروی سواری/ ۱۰ نفر مصدوم شدند
تصادف زنجیره‌ای هفت خودرو در اتوبان خرازی اصفهان ۱۰ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش نجوا خبر، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از تصادف زنجیره‌ای هفت خودرو در اتوبان خرازی با ۱۰ مصدوم خبر داد.

محمد شریعتی در گفت‌وگو با ایسنا، درخصوص جزئیات حادثه تصادف زنجیره‌ای، اظهار کرد: حادثه تصادف زنجیره‌ای هفت خودرو در اتوبان خرازی ساعت ۰۰:۵۲ بامداد امروز سه‌شنبه ۲۲ خردادماه به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی گزارش شد.

وی افزود: بر اثر این حادثه هر دو لاین اتوبان درگیر شده بود و مأموران آتش‌نشانی از ایستگاه‌های شماره یک، هشت و ۱۶ به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: مأموران اعزامی بی‌درنگ نسبت به رهاسازی محبوسان اقدام کردند، هفت نفر دچار جراحت سطحی و سه نفر جراحت شدیدتری داشتند که تحویل عوامل اورژانس شدند.

شریعتی اضافه کرد: خودروهای اصلی عامل این تصادف با برخورد به گاردریل به لاین مخالف وارد می‌شوند و سه خودروی دیگر نیز در لاین مخالف که از مسیر شمال به جنوب تردد می‌کردند درگیر این حادثه شدند.

وی با اشاره به اینکه عملیات مذکور حدود یک ساعت و ۵۰ دقیقه تا پاک‌سازی کامل و آزادسازی خیابان به‌طول انجامید، تصریح کرد: علت تصادف توسط پلیس راهوار پیگیری و بررسی می‌شود، بخشی از گاردریل‌ها برای نجات خودروهایی که درگیر شده بود، با دستگاه‌های هیدرولیک بریده شد تا افراد محبوس نجات پیدا کنند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/266831

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.