ترکیب احتمالی تیم ملی مقابل ازبکستان

ترکیب احتمالی تیم ملی مقابل ازبکستان
به نظر می‌رسد تیم ملی در بازی سه‌شنبه شب مقابل ازبکستان با ترکیب اصلی به میدان خواهد رفت.

به گزارش نجوا خبر، بعد از اعمال تغییرات در ترکیب اصلی تیم ملی مقابل هنگ کنگ که در راستای جوانگرایی و اهداف کلی کادر فنی صورت گرفت، به نظر می‌رسد در مصاف با ازبکستان تیم اصلی و نفرات باتجربه‌تری روی تیم کاتانچ به میدان بروند.
با در نظر گرفتن اینکه نتیجه این بازی برای سرگروهی و پرستیژ تیم ملی اهمیت دارد و با توجه به پیروزی از دست رفته در بازی رفت که بازی دو هیچ برده را با تساوی 2-2 عوض کردیم پیش‌بینی می‌شود ترکیب تیم ملی نسبت به بازی با هنگ کنگ دچار تغییراتی شود.

دروازه‌بان: علیرضا بیرانوند جای پیام نیازمند را در ترکیب خواهد گرفت. در این بازی نیاز داریم تا بیرو کلین شیت کند و خاطره دو گل خورده در خانه حریف پاک شود.
مدافعان میانی: با بازگشت کنعانی زادگان و پشت سر گذاشتن محرومیت یک جلسه‌ای او پیش‌بینی می‌شود زوج معروف و آشنای کنعانی – خلیل‌زاده در قلب دفاع تیم ملی شکل بگیرد.این دو مدافع بارها کنار هم بازی کرده‌اند و در جام ملت‌ها هم مدافعان اصلی تیم ایران بودند. شجاع و کنعانی در بازی رفت هم فیکس بودند.


مدافع چپ: با اینکه در بازی با هنگ کنگ جلالی به عنوان یکی از ستاره‌های لیگ در ترکیب اصلی قرار گرفت اما پیش بینی می‌شود میلاد محمدی با تجربه حضور در چند تورنمنت بزرگ برای این بازی دشوارتر به ترکیب اصلی برگردد. میلاد در میانه نیمه دوم بازی قبل وارد زمین شد تا به نوعی برای بازی فیکس در تهران گرم کند.
مدافع راست: در این پست هم قلعه نویی به گزینه باتجربه‌تر خود اعتماد خواهد کرد. صالح هم درست شرایطی مشابه میلاد محمدی داشت و احتمالا جای آریا یوسفی جوان را خواهد گرفت تا اولا در فاز دفاع استحکام بیشتری به آن جناح ببخشد و البته در حمله گزینه‌ای مطمئن باشد.
هافبک‌های میانی: این بار زوج نورافکن – قدوس را در زمین خواهیم دید. در غیاب نفراتی مثل روزبه چشمی، میلاد سرلک، امید ابراهیمی و البته سعید عزت‌اللهی که هر کدام بنا به دلایلی متفاوت در تیم ملی فعلی حضور ندارند نورافکن هافبک دفاعی و قدوس کمی جلوتر از او بازی خواهد کرد. این دو هافبک کار تخریب، ارتباط خطوط و بازی‌سازی را به صورت توأمان انجام می‌دهند با این تفاوت که قدوس شرح وظایفی تهاجمی‌تر خواهد داشت.
وینگر راست: جای کاپیتان در این پست مخفوظ است و باید منتظر نمایش درخشان دیگری از علیرضا جهانبخش در جناح راست باشیم.
وینگر چپ: با مصدومیت محمد محبی و البته غیبت مهدی قایدی احتمالا مهدی ترابی در این ست شانس بازی خواهد داشت و می‌تواند رزومه ملی خود را بهبود بخشد. ترابی بازی با هنگ کنگ را به خاطر بیماری از دست داد اما با فیکس شدن در این بازی می‌تواند کیفیت تهاجمی و خلاقیت را در فاز تهاجمی تیم ملی بالاتر ببرد.
خط حمله: باز هم باید منتظر درخشش زوج لژیونر و ستاره‌های اروپایی تیم ملی باشیم. دو مهاجمی که چهار گل در هنگ کنگ به ثمر رساندند، می‌توانند در این بازی هم نقش مهمی در پیروزی احتمالی تیم ملی ایفا کنند و یکی از مهم‌ترین جذابیت‌ها برای تماشاگران و هواداران تیم ملی در این مسابقه خواهند بود. مهدی طارمی کمی عقب‌تر و سردار نزدیکتر به دروازه حریف خواهند بود و مهم‌ترین دغدغه خط دفاع ازبکستان و کاتانچ برای نتیجه گرفتن در این بازی به حساب می‌آیند.
ترکیب احتمالی تیم ملی:
علیرضا بیرانوند
شجاع خلیل‌زاده
محمدحسین کنعانی‌زادگان
میلاد محمدی
صالح حردانی
امید نورافکن
سامان قدوس
مهدی ترابی
علیرضا جهانبخش
مهدی طارمی
سردار آزمون

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/266835

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.