برانکو دوباره به پرسپولیس می‌آید؟!

برانکو دوباره به پرسپولیس می‌آید؟!
برانکو ایوانکوویچ با وجود صعود با تیم ملی چین به دور بعدی مقدماتی جام جهانی در آستانه اخراج از تیم ملی این کشور قرار گرفته است.

به گزارش نجوا خبر، برانکو در خلال برگزاری جام ملت‌های دوحه بود که مورد توجه تیم پرسپولیس قرار گرفت. رضا درویش برای اینکه مربی کروات را متقاعد به حضور در تهران کند، به دوحه رفت و دور یک میز با برانکو نشست اما مربی کروات کاملا پیدا بود که دوست دارد در سطح ملی به کار ادامه دهد و در نهایت راهی چین شد تا پرسپولیس با اوسمار به کار ادامه دهد و در نهایت قهرمان هم شد. اما مشکل کار اینجاست که اوسمار راضی به تمدید قرارداد خود نیست و به نظر می‌رسد پیشنهاد مالی خوبی از یک تیم عربی دریافت کرده است.
اخراج برانکو از چین می‌تواند این مربی کروات را بار دیگر به پرسپولیس نزدیک کند. در صورت اخراج برانکو از تیم ملی چین، با توجه به کارنامه ضعیف این مربی کروات، پیشنهاد جدیدی برای برانکو در سطح ملی به وجود نخواهد آورد و آنوقت آخرین راه ادامه مربیگری این مربی حضور در تیم پرسپولیس خواهد بود.

به نظر پرسپولیس برای انتخاب مربی کمی صبر خواهد کرد تا تکلیف برانکو مشخص شود و شاید از همین حالا با این مربی کروات وارد مذاکره شود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/266841

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.