به امید روزهای بهتر در کیش/ با «ثبات مدیریتی» مشکلات قابل حل است

به امید روزهای بهتر در کیش/ با «ثبات مدیریتی» مشکلات قابل حل است
فعالین اقتصادی در حوزه گردشگری و سرمایه‌گذاری تمام تلاش خود را برای جذب بیشتر گردشگر و سرمایه گذار به کیش انجام دادند اما برای موفقیت پشتوانه دار بایستی ابتدا تکلیف مدیر عاملی کیش مشخص شود.

جزیره کیش در سالی که گذشت متاثر از حوادث سیاسی و اقتصادی کشور بود و همین امر سبب شد تا امیدی که در دل بازرگانان و فعالین اقتصادی کیش پس از وضعیت بهبود نسبی کرونا روشن شده بود، بار دیگر به یاس و نا امیدی تبدیل شود.
شرایط اقتصادی کشور در نیمه دوم سال تحت تأثیر جریانهای اعتراضات و اغتشاشات و تبعات پس از آن قرار گرفت. در جزیره کیش اما با تغییر پی در پی مدیر عامل باز هم نگرانیهایی برای مردم و فعالین اقتصادی به وجود امد. لیکن در نهایت کیش با سرپرستی موقت تا انتهای سال به پیش رفت.
حضور پورزادی بعنوان سرپرست منطقه آزاد کیش با شناخت وی از منطقه و همینطور تجربه وی توانست به کیش کمک کند تا شرایط مدیریت منطقه آسیب کمتری ببیند. فعالین اقتصادی در حوزه گردشگری و سرمایه‌گذاری تمام تلاش خود را برای جذب بیشتر گردشگر و سرمایه‌گذار به کیش انجام دادند اما برای موفقیت پشتوانه دار بایستی ابتدا تکلیف مدیر عاملی کیش مشخص شود.
بخش خصوصی همواره بصورت جدی پای کار و بازوی سازمان منطقه آزاد کیش و جزو لاینفک رشد و توسعه کیش بوده است که می‌تواند این مسیر با همکاری بیشتر بخش خصوصی و دولتی و با استفاده از مشاوره و تجربه نیروهای بومی موفقترهم طی شود.
در سالی که گذشت افسارگسیختگی تورم باعث افت اقتصادی کشور شد. برنامهای توسعه کیش با همه مشکلات اما به سختی اجرا شد. مشکلات پبش روی کشور و به تبع آن جزیره کیش تجمیع شده، این مشکلات سالهای متوالی است که می‌بایست بر طرف شود.
در آستانه سال نو امیدواریم قبل از هر چیز، دولت محترم با بازنگری در تیم اقتصادی خود و تقویت کابینه به مدد کشور آمده و شاهد گره گشایی تورم و مشکلات ناشی از آن باشیم. بدون شک شرایط اقتصادی کشور نگران کننده است و این معضل می‌بایست هر چه سریعتر مرتفع گردد. دکتر عبدالملکی مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شوریعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برنامه‌هایی برای تسریع و توسعه این مناطق دارد که باید امیدوار بود که با تلاش وی و دیگر مدیران عامل مناطق و همینطور حمایتهای مسئولین تصمیم ساز بالا دستی به سرانجام برسد که در آن صورت بی‌شک شاهد رونق اقتصادی و توسعه مناطق خواهیم بود.
دکتر عبدالملکی معتقد به ثبات مدیریت و استفاده از مشاوره و تجربه بخش خصوصی است. نگاه عبدالملکی با کمک سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی می‌تواند آینده بسیار خوبی برای کیش زیبا رقم بزند.
امیدواریم در سال جدید همه هموطنان عزیز، همه ایرانیان در هر گوشه از این کره خاکی که دل در گرو این خاک و پرچم خوش رنگ نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند سالی مملو از خیر و برکت و رزق و روزی داشته باشند. به نمایندگی از خبرگزاری کار ایران ایلنا، پایگاه خبری نجوا خبر، کیش نوین و روزنامه توسعه ایرانی، آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی را خدمت مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهور محترم، خانواده معزز شهدا، ایثارگران، کیشوندان عزیز و همه آن‌هایی که برای کیش زحمت می‌کشند، تبریک عرض می‌کنم. سال نو بر همه مبارک…
مرتضی بلوکی- کارشناس رسانه

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/26739

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب