نگرانی اسطوره پرسپولیس از جای خالی علیرضا بیرانوند +جزئیات

نگرانی اسطوره پرسپولیس از جای خالی علیرضا بیرانوند +جزئیات
محمدرضا مهدوی پیشکسوت پرسپولیس گفت : پرسپولیس در از دروازه تا نوک خط حمله نیاز به جذب بازیکن دارد به نظرم سخت‌ترین کار برای باشگاه پر کردن جای خالی علیرضا بیرانوند است چرا که او در ایران رقیب ندارد گلر جدیدی که جذب شده را نمی‌شناسم ولی کار سختی برای پر کردن جای خالی بیرانوند دارد.

به گزارش نجوا خبر، محمدرضا مهدوی پیشکسوت پرسپولیس در خصوص وضعیت پرسپولیس در نقل و انتقالات اظهار داشت:

متأسفانه پرسپولیس شاه مهره‌های خود را از دست داده است و این موضوع برای تیمی که سال گذشته توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند خیلی بد خواهد بود. البته بازیکنان خوبی هم به عنوان جانشین جذب شدند ولی هنوز تیم تکمیل نشده و باید نفرات دیگری هم جذب شوند. خیلی در جریان این نیستم که در حال انجام چه کاری هستند و با چه کسانی مذاکره می‌کنند ولی امیدوارم تیم خوبی بسته شود که بتواند از عنوان قهرمانی دفاع کند.

او در رابطه با حضور گاریدو در پرسپولیس گفت:

به نظرم او مربی باهوشی است و با توجه به اینکه در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس فعالیت داشته باشد می‌تواند خیلی زود خودش را با فوتبال ایران وفق دهد. مطمئناً او در این مدت فیلم بازی بازیکنان را مشاهده کرده و از آنها شناخت کافی را دارد و با حضور در ایران و شروع تمرینات می‌تواند نکات مدنظر خود را به آنها دیکته کند تا در زمین بازی بهترین عملکرد را از بازیکنان شاهد باشیم.

پیشکسوت فوتبال در رابطه با نقاط ضعف پرسپولیس که باید برای فصل جدید تقویت شود، تصریح کرد:

پرسپولیس در از دروازه تا نوک خط حمله نیاز به جذب بازیکن دارد. به نظرم سخت‌ترین کار برای باشگاه پر کردن جای خالی علیرضا بیرانوند است چرا که او در ایران رقیب ندارد و در این سال‌ها بهترین عملکردها را در پرسپولیس داشته و به نظرم باید بیرانوند را در این تیم حفظ می‌کردند. حالا که او جدا شده پر کردن جای خالی‌اش کار سختی است و باید بهترین شرایط ممکن برای جانشینی او ایجاد شود. این گلر جدیدی که جذب شده را نمی‌شناسم ولی کار سختی برای پر کردن جای خالی بیرانوند دارد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/277942

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب