تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه در مناطق آزاد/ امیدواری برای موفقیت بیشتر اهالی مطبوعات

تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه در مناطق آزاد/ امیدواری برای موفقیت بیشتر اهالی مطبوعات
۱۷ مرداد روز خبرنگار است، روز تکریم قلم و آنچه به آن می‌نویسند. خبرنگاران، طلایه‌داران پیشرفت و اصلاحات هستند و بر کاستی‌ها و ضعف‌ها نور می‌تابانند.

به گزارش نجوا خبر، ۱۷ مرداد روز خبرنگار است، روز تکریم قلم و آنچه به آن می‌نویسند. خبرنگاران، طلایه‌داران پیشرفت و اصلاحات هستند و بر کاستی‌ها و ضعف‌ها نور می‌تابانند.
خبرنگاران چهره بی‌روتوش و عریان جامعه را به معرض دید می‌گذارند و تصاویر واضح و بی‌‌سانسور از شرایط اجتماع ارائه می‌دهند. بدون حضور پررنگ روزنامه‌نگاران در تمام عرصه‌های اجتماعی و اقتصادی، مشکلات و نارسایی‌‌ها از جای خود تکان نمی‌خورند و اوضاع به سمت بهبود نمی‌رود.
در واقع پیشرفت در تمام عرصه‌ها، وامدار آگاهی و دانش است و دانش فقط از راه تبادل آرا و جهاد قلم‌ به دست می‌آید. هفدهم مرداد، روز تمام جهادگران قلم و آگاهی‌رسانان اجتماع است، روز همه آن‌هایی که می‌کوشند تا صدای بیصدایان به گوش‌ها برسد و حقوق پایمال شده به صاحبان آن بازگردد.
اگر خبرنگاران نبودند، از کاستی‌ها و مشکلات آگاهی نداشتیم. در حوزه‌های اقتصادی و به طور مشخص در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیز این روزنامه‌نگاران و رسانه‌ها هستند که دغدغه‌ها و مطالبات گروه‌های اجتماعی مختلف، از تجار و بازرگانان گرفته تا فعالان گردشگری را بازتاب می‌دهند و راهی به سمت رونق اقتصادی و جهش تولید می‌گشایند.
هفدهم مرداد، روز خبرنگار را به همه اصحاب رسانه در جزیره زیبای کیش و مدیران روابط عمومی منطقه آزاد تبریک می‌گویم و امیدوارم با گشایش بیشتر فضای رسانه‌ها در دولت جدید، اهالی مطبوعات در رسالت اصلی خود که همانا روشنگری و اطلاع‌رسانی‌ست موفق و موید باشند....

مرتضی بلوکی-کارشناس رسانه

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/278007

کلیدواژه‌ها

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب