سخنگوی حزب اعتدال و توسعه در گفتگو با نجواخبر:

پرهیز از جناح‌گرایی، بسط عدالت و رفع تبعیض‌ها در جامعه/ مردم از پزشکیان «دولت فراگیر» می‌خواهند

پرهیز از جناح‌گرایی، بسط عدالت و رفع تبعیض‌ها در جامعه/ مردم از پزشکیان «دولت فراگیر» می‌خواهند
سخنگوی حزب اعتدال و توسعه گفت: انتخاب پزشکیان به عنوان رئیس‌جمهور باعث ایجاد فضایی از امید در جامعه شد که با شرکت حدود پنجاه درصدی مردم در انتخابات مواجه شد و موجی از امید را بین مردم مشاهده کردیم.

جواد هروی، سخنگوی حزب اعتدال و توسعه، در گفت‌وگو با خبرنگار نجواخبر با بیان اینکه صحبت‌هایی که توسط رئیس‌جمهور منتخب بیان شد، از سوی عموم مردم مورد استقبال قرار گرفت، ادامه داد: این سخنان موجب افزایش محبوبیت و در نهایت پیروزی پزشکیان شد از جمله این شعارها می‌توان به رفع مشکلات مردم داخل کشور و رفع تحریم‌های خارج از کشور اشاره کرد.

وی افزود: از مهم‌ترین دلایل محبوبیت پزشکیان و پیروزی وی در انتخابات تاکیدات بسیار در حوزه رسیدگی به امور مردم، پرهیز از جناح‌گرایی، بسط عدالت و رفع تبعیض‌ها در جامعه بوده است.

انتظار جامعه بهره‌گیری از نیروهایی است که قابلیت‌های لازم را داشته باشند

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه گفت: اولویتی که باید در برنامه‌های رئیس‌جمهور قرار گیرد طبیعتا توجه به عموم مردم، رفع تبعیض‌ها در جامعه و رسیدگی به مسائل مختلف اعم از سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی با همکاری کارشناسان مربوطه است. جامعه از رئیس‌جمهور انتظار دارد به شعار‌هایی که وعده داده عمل شود و از کارشناسان در حوزه‌های مرتبط استفاده شود.

هروی با بیان اینکه شعار دولت فراگیر رئیس‌جمهور می‌تواند محقق شود گفت: این مهم شامل شرکت دادن احزاب مختلف، جناح‌های مختلف سیاسی و هم‌چنین گروه‌های اجتماعی است که می‌توان به نسل جوان، زنان و... در اداره و مدیریت جامعه اشاره کرد.

وی ادامه داد: آحاد جامعه از رئیس‌جمهور انتظار دارند که به عنوان کارشناس و متخصص از به کارگیری نیروهایی که کارایی لازم را در حوزه مربوطه ندارند اجتناب شود؛ انتظار جامعه بهره‌گیری از نیروهایی است که قابلیت‌های لازم را داشته باشند.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه گفت: در کارگروه‌های تعیین هیئت وزیران چند اصل مطرح شد که می‌توان به این موارد اشاره کرد، کاندیداها از جنس جوانان و افراد زیر پنجاه سال باشند، از وزرای پیشین استفاده نشود، زنان در کابینه حضور داشته باشند، از میان اقلیت‌ها در بحث مدیریت استفاده شود، تمام این موارد از جمله شعارهایی بود که رئیس‌جمهور وعده داده است که امیدواریم محقق شود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/278073

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب