چه خبر از جلسه امروز مجلس؟/ صهیونیست‌ها لکه ننگ بشریت هستند

چه خبر از جلسه امروز مجلس؟/ صهیونیست‌ها لکه ننگ بشریت هستند
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جنایات رژیم جنایتکار صهیونیستی هیچ حد و مرزی ندارد. این رژیم بی آبرو با بمباران اقامتگاه آوارگان فلسطینی بار دیگر ثابت کرد صهیونیست‌ها لکه ننگ بشریت هستند.

به گزارش نجواخبر، جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف برگزار شد و انتخاب ناظر فراکسیون های مجلس، انتخاب اعضای هیئت مدیره خبرگزاری خانه ملت و انتخاب ناظران مجلس در مجامع و شوراها در دستورکار نمایندگان قرار گرفت.

در ابتدای جلسه علنی امروز، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود ضمن تبریک به مدال آوران عزیر کشورمان و مربیان پر تلاش آنان که در مسابقات المپیک دل مردم ایران را شاد کردند، به جنایات بی حد و مرز رژیم جنایتکار صهیونیستی اشاره و تصریح کرد:این رژیم بی آبرو با بمباران اقامتگاه آوارگان فلسطینی بار دیگر ثابت کرد صهیونیست‌ها لکه ننگ بشریت هستند و جز زبان زور زبانی نمی‌فهمند. جنایات اخیر رژیم صهیونسیتی همزمان جنایات علیه بشریت و جنایات جنگی است. جمهوری اسلامی ایران به شدت آن را محکوم می‌کند. دولت های مسلمان باید با حمایت هم مانع استمرار ماشین نسل کشی رژیم صهیونسیتی شود. خونخواهی شهید اسماعیل هنیه در خاک کشورمان را حق خود می‌دانیم.

در جریان این جلسه، شهرام دبیری معاون پارلمانی دولت مسعود پزشکیان برای اولین بار در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کرد و رئیس مجلس با خیرمقدم به وی گفت: ان‌شاءالله با همکاری آقای دبیری و سایر معاونت های پارلمانی وزارت خانه‌ها در خدمت مردم باشیم و تسهیل گری برای پیشرفت امور داشته باشیم.

درادامه جلسه علنی،‌ نمایندگان زهرا خدادادی ملکان را برای عضویت در هیئت بررسی و نظارت بر فراکسیون های مجلس انتخاب کردند و همچنین با رأی نمایندگان بیژن نوباوه، محسن زنگنه، احد آزادی خواه، غلامحسین زارعی و علی خضریان به عنوان ۵ عضو هیئت مدیره مؤسسه خبرگزاری خانه ملت انتخاب شدند.

همچنین در انتخابات های جداگانه،‌ عضو دبیرخانه دائمی کنفرانس فلسطین، اعضای کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین، ناظران مجلس بر هیئت امنای صندوق ملی مسکن، ناظران مجلس در شورای عالی آموزش و تربیت فنی و حرفه‌ای، ناظران مجلس در شورای عالی اداری، ناظران مجلس در شورای عالی بیمه سلامت کشور، ناظران مجلس در هیئت امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران، ناظران مجلس در هیئت نظارت بر مسافرت خارجی کارکنان دولت، ناظران در شورای عالی رفاه و تأمین اجتماعیو ... مشخص شدند.

در بخش دیگری از جلسه علنی امروز،‌ نمایندگان به بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه موافقتنامه تجارت ترجیحی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری اندونزی را مورد بررسی قرار دادند و برای تأمین نظر شورای نگهبان، موادی از این لایحه را اصلاح و تصویب کردند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/278076

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب