جدیدترین نمایش‌های روی صحنه تهران را از دست ندهید!

جدیدترین نمایش‌های روی صحنه تهران را از دست ندهید!
جدیدترین نمایش‌هایی که در سالن‌های مختلف تهران به اجرا درآمده‌اند، برای تمامی مخاطبان با هر سلیقه‌ای لذت‌بخش خواهند بود. نقطه‌قوت نمایش‌های تئاتر امسال، داستان قوی و بازیگری مسلط بازیگران است که چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. اگر به دنبال تجربه ساعاتی هیجان‌انگیز از تماشای اجرایی بی‌نظیر توسط بازیگران مطرح سینما و تلویزیون هستید، برای خرید بلیت تئاتر این اجراها و تماشا با خانواده و دوستان با ما همراه باشید تا نگاهی هم به جدیدترین نمایش‌های روی صحنه تهران بیندازیم.

جدیدترین نمایش‌های تئاتر روی صحنه تهران

تازه‌ترین و جذاب‌ترین نمایش‌هایی که می‌توانید با خرید بلیت تئاتر اوقاتی آرامش‌بخش را با همراهانتان سپری کنید و پیشنهاد می‌کنیم به‌ هیچ عنوان تماشای آن‌ها با خانواده و دوستان را از دست ندهید، شامل نمایش‌های زیر می‌شوند.

تئاتر چاپلین

اجرای چاپلین به کارگردانی مهران رنجبر و تهیه‌کنندگی بهزاد مرادنژاد از 31 تیر تا 26 مرداد در سالن اصلی تئاترشهر روی صحنه رفته است. داستان این نمایش در برزخ اتفاق می‌افتد، جایی که چارلی چاپلین، قهرمان سینمای صامت، در مقابل زورگویی‌های آدولف هیتلر مقاومت می‌کند و مردم‌سالاری را تنها راه نجات بشریت می‌داند. این اجرا به‌صورت فرمیک بر پایه اپرا و معماری باروک طراحی شده است.

  • بازیگران: بهزاد خلج، محمد موحدنیا، بیتا عزیز

تئاتر تاری

این اجرا که از جدیدترین نمایش‌های حال حاضر تهران است، به کارگردانی محمد برهمنی و نویسندگی پویا صادقی در سالن استاد سمندریان از 13 تیر تا 24 مرداد اجرا می‌شود. خلاصه داستان تئاتر تاری به این صورت است که کاخی رو به ویرانی را به نمایش می‌گذارد؛ همگان این کاخ را رها کرده و رفته‌اند و فقط صاحبان این عمارت بسیار بزرگ باقی مانده‌اند. زن و شوهری که برای سال‌های زیادی ارباب این کاخ بوده‌اند و حالا با داستان‌هایی روبه‌رو شده‌اند که برای مخاطب دیدنی و قابل تأمل است. برای خرید بلیت تئاتر این اجرا، لحظه‌ای درنگ نکنید.

  • بازیگران: مهشید خدادی، مجید اسدی

تئاتر شکستن خط فرضی

نمایش شکستن خط فرضی به نویسندگی و کارگردانی رسول کاهانی و تهیه‌کنندگی سید عماد عامری از 4 تا 27 مرداد در تماشاخانه ملک به روی صحنه می‌رود. فرض کنید که اگر به‌طور ناگوار مادرتان بیمار باشد و به دستگاه‌های پزشکی وابسته باشد و پزشک توصیه کند که برای بهبود او بهتر است او را از دستگاه جدا کنید، تصمیم شما چه خواهد بود؟ با خرید بلیت تئاتر این نمایش و تماشای آن در کنار خانواده و دوستان می‌توانید مسیر فکری قدردانی و قدرشناسی از خانواده را در ذهن همدیگر جلوه‌گر کنید.

  • بازیگران: صادق برقعی، سرور پیرانی، یسنا میرطهماسب

تئاتر جیب‌هایی پر از نان

نمایش جیب‌هایی پر از نان به کارگردانی علیرضا گودرزی و تهیه‌کنندگی جلال تیموری از ۱۲ تیر تا ۲۴ مرداد در سالن استاد سمندریان به روی صحنه می‌رود. دیدن عنوان عجیب نمایش و نام ویسنی‌یک بر روی پوستر، به اندازه کافی کنجکاوی‌برانگیز است و شما را ترغیب می‌کند که برای خرید بلیت تئاتر هرچه سریع‌تر اقدام کنید. این نمایش‌نامه به معرفی دو شخصیت به نام‌های دی‌دی و گوگو می‌پردازد که می‌بافند و بافته می‌شوند. داستان به‌صورتی است که نویسنده شما را به تفکر درمورد پرسش‌های اساسی وجود دعوت می‌کند.

تئاتر زیگموند

این اجرا که نویسندگی، کارگردانی و طراحی آن برعهده مهرداد کورش‌نیا بوده است، از 31 تیر تا 3 شهریور در تالار حافظ به اجرا درمی‌آید. از همین الان می‌توانید برای خرید بلیت تئاتر این اجرای زیبا اقدام کنید. این اجرا داستان کابوس‌های وحشتناک روزهای پایانی زندگی زیگموند فروید، فیلسوف و پدر علم روانکاوی و نظریه‌پرداز برجسته قرن بیستم را به نمایش می‌گذارد. تماشای این اجرای متفاوت به علاقه‌مندان زندگی فروید بسیار پیشنهاد می‌شود.

  • بازیگران: بهروز پناهنده، فرنوش نیک‌اندیش، شهروز دل‌افکار

تئاتر سی و یک رویا

نمایش سی و یک رویا به کارگردانی و نویسندگی جواد مولانیا و تهیه‌کنندگی سپهر صاحبی از ۱۷ تا ۳۰ مرداد در عمارت نوفل‌لوشاتو به روی صحنه می‌رود. سی و یک رویا داستانی است که نمایانگر رویاهای همه‌ ماست. آرزوهایی برای حرکت کردن، برای گفتن و یا برای سکوت کردن. احمد و مینا نیز رویای خود را دارند، مانند ما؛ اما چه کسی شجاعت ترک کردن را دارد و چه کسی شجاعت ماندن؟

  • بازیگران: هومن کیایی، نازنین احمدی، نورا هاشمی

تئاتر گاو زن

این تئاتر از جدیدترین نمایش‌های تهران است که پیشنهاد می‌شود به هیچ عنوان از دست ندهید. نمایش گاو زن توسط میثم عباسی کارگردانی شده و محمدرضا کاشانی موحد تهیه‌کننده آن است. این اجرا از 2 مرداد تا 9 شهریور در تماشاخانه سنگلج قابل تماشا است و می‌توانید همین حالا برای خرید بلیط تئاتر این نمایش به همراه دوستان و یا همسرتان اقدام کنید.

  • بازیگران: نادر فلاح، حمید میهن‌دوست، حدیثه تهرانی

تئاتر مرغ دریایی

اجرای مرغ دریایی به کارگردانی محمد میرعلی ‌اکبری از ۲۸ مرداد در سالن استاد ناظرزاده کرمانی، ایرانشهر به روی صحنه می‌رود. خلاصه داستان این‌گونه است که در سال ۱۳۵۶، در بندر پهلوی سابق، روابط پیچیده‌ای میان چند هنرمند تئاتر و سینما شکل می‌گیرد.

  • بازیگران: حسین کشفی اصل، حسین جاهد، محسن میرزاخانی

تئاتر های در حال اجرا در تهران

اگر به حوزه سینما هم علاقه‌مند هستید، فیلم سینمایی در آغوش درخت این روزها نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است، پیشنهاد میکنیم برای خرید بلیط در آغوش درخت همین حالا اقدام کنید.

خرید آسان بلیت جدیدترین اجراهای تهران از سینماتیکت!

اگر به دنبال تماشای یک اجرای بی‌نظیر هستید که ساعت‌ها شما را غرق کند، می‌توانیم بگوییم که جدیدترین اجراهای تئاتری که در سالن‌های تهران به روی صحنه رفته‌اند، می‌توانند تا حد زیادی انتظارات شما از یک اجرای خوب را برطرف کنند. برای خرید بلیت تئاتر جدیدترین اجراهای حال حاضر تهران، همین الان به وب‌سایت cinematicket.org/theater مراجعه کنید و در کمتر از چند دقیقه، خرید بلیط تئاتر موردعلاقه خود را انجام دهید.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/298170

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب