جزیره کیش بدون تردید نیازمند توسعه ناوگان حمل و نقل هوایی است؛ فعالان اقتصادی و گردشگری این جزیره زیبا انتظار دارند مقامات اقتصادی دولت جدید، توسعه ظرفیت حمل و نقل هوایی کیش را در اولویت برنامههای کاری خود قرار دهند.
به گزارش نجوا خبر، جزیره کیش بدون تردید نیازمند توسعه ناوگان حملونقل هوایی است؛ فعالان اقتصادی و گردشگری این جزیره زیبا انتظار دارند مقامات اقتصادی دولت جدید، توسعه ظرفیت حملونقل هوایی کیش را در اولویت برنامههای کاری خود قرار دهند.
روزهای پایانی شهریور و نیمه دوم سال، دوران اوج گردشگری کیش است و مسافران برای تهیه بلیت هواپیما هجوم میآورند اما در موارد بسیاری به در بسته میخورند؛ ظرفیت پروازهای خارجی کیش نیز محدود است و هرچند در زمینه تبلیغات برای جلب گردشگر خارجی مشکل داریم اما ناوگان حملونقل هوایی هم پاسخگو نیست. در چنین شرایطی، توسعه ظرفیت گردشگری منوط به توسعه ظرفیت ناوگان هوایی و در عین حال، اتصال به خطوط هوایی بینالمللیست.
در این میان، «پرواز فلای دبی» آغازی برای اتصال کیش به شبکه پرواز بینالمللی و یک شروع مثبت است؛ در روزهای اخیر، «عزتالله محمدی» مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاههای کیش از برقراری نخستین پرواز شرکت هواپیمایی فلای دبی به کیش و بالعکس از هفدهم شهریور خبر داد.
او در ارتباط با ویژگیهای این خط پروازی گفت: با توجه به ظرفیت پروازی شرکت هواپیمایی فلای دبی به بیش از ۱۲۵ مقصد خارجی، با انجام این پرواز، فرودگاه کیش نیز میتواند بیشتر از گذشته به شبکه پروازی بینالمللی متصل شود و امیدواریم با همکاری بخش خصوصی فعالیت این ایرلاین ادامه داشته باشد.
امیدواریم «فلای دبی» شروعی برای یک فصل تازه در توسعه ناوگان حملونقل هوایی کیش باشد؛ و امیدواریم روزی بیاید که آسمان آبی کیش مقصد هواپیماهای بسیار و مسافران بیشمار باشد؛ ارزآوری، درآمدزایی و رونق اقتصادی، نتیجه توسعه همه جانبه گردشگری کیش است، هدفی که باید جدی گرفته شود.