"فلایتیو" در واکنش به تعلیق یک ماهه فعالیت به دلیل گرانفروشی اعلام کرد: ابدا بحث گرانفروشی برنامهریزی شده در کار نبوده و فقط خطای سهوی فنی روی داده است.
به گزارش نجواخبر، پاسخ فلایتیو در خصوص تعلیق یکماهه به دلیل گرانفروشی به شرح زیر است؛
پیرو انتشار خبری در رسانهها مبنیبر تعلیق یکماهه پروانه فعالیت شرکت خدمات مسافرت هوایی «فلایتیو» و سایت www.flightio.ir، ضمن احترام به قوانین، توضیح چند نکته جهت تنویر افکار عمومی ضروری است.
۱- با توجه به اینکه ایرلاینها، نرخنامه مخصوص خود را (طبق نرخ رسمی سازمان هواپیمایی کشوری) ارائه میدهند، همکاران Help Desk در واحد Tech شرکت «فلایتیو»، نرخنامه «فلای پرشیا» را همراه با خطای سهوی (درحد یک واژه) تعریف کرده بودند که موجب شد بهای بلیت به مدتزمان خیلی کوتاه و بهصورت محدود فقط روی یک ایرلاین و مسیر با خطا ثبت شود؛ این اشتباه سهوی بهسرعت توسط همکاران واحد Tech پیگیری و برطرف شد.
۲- در همان بازه زمانی و حتی پیش از آن، فروش بلیت تمامی پروازهای شرکت «فلایتیو» طبق روال عادی و مانند همیشه با پایینترین نرخهای موجود در بازار جریان داشته است.
۳- بدیهی است نرخ پروازهای داخلی از طریق سازمان هواپیمایی کشوری به همه خدماتدهندگان ابلاغ میشود. شرکت «فلایتیو» بهعنوان بزرگترین تأمینکننده پرواز و هتل خارجی در کشور با تعداد قابل توجهی از پرسنل جوان خلاق مشغول خدمت (۲۴ ساعته، ۷ روز هفته)، همواره به رعایت نرخهای مصوب متعهد است و دلیلی برای مخدوش کردن حسن شهرت خود نمیبیند. ۶۰ سال خدمترسانی شرکت «دورپرواز» (فلایتیو) در عرصه خدمات مسافرتی کشوری، پشتوانه این ادعاست.
لازم به اشاره است که مستندات اظهارات بالا به بازرسی هواپیمایی کشور ارائه شده و امید است محدودیت اعمال شده بهزودی برطرف شود. شرکت «فلایتیو» با هدف آسودهتر و آرزانتر شدن سفر هممیهن عزیز تأسیس شده و اطمینان میدهد به این پیمان پایبند است.