۵۲ واحد اقامتی متخلف خراسان رضوی مهر و موم شد

۵۲ واحد اقامتی متخلف خراسان رضوی مهر و موم شد
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: از ۱۵ اسفند ماه پارسال تا پایان دوازدهم فروردین ماه جاری ۵۲ واحد اقامتی متخلف به دلیل تخلفات محرز و عدم توجه به اخطار بازرسان مهر و موم شده‌ است.

به گزارش نجواخبر، یوسف بیدخوری با اعلام این خبر افزود: براساس نظارت‌های انجام شده در تعطیلات نوروزی هزار و ۳۱۴ مورد تذکر کتبی و اخطار صادر و به ۱۱۷ شکایت رسیدگی و ۵۲ مورد مهر و موم واحد متخلف انجام شده است.

وی اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروز امسال حدود سه هزار و ۴۰۰ بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری استان انجام شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت:بازدید های نظارتی از تأسیسات گردشگری استان از اوایل اسفند ماه پارسال آغاز شد و در مرحله اول تمام تأسیسات گردشگری استان مورد بازدید قرار گرفت و نواقص و اشکالات برای بر طرف کردن به مدیران مجموعه‌ها اعلام شد.

بیدخوری افزود: در مرحله دوم نظارت که از ۱۵ اسفند آغاز شد، روند خدمات رسانی به زائران و مسافران ارزیابی و نظارت شد و به واحدهایی که به ضوابط مربوطه در هر کدام از تأسیسات گردشگری بی‌توجهی کرده بودند اخطار و تذکر داده شد.

وی اضافه کرد: بازرسان در محل قرارگاه خدمات سفر شهرستان مشهد به صورت شبانه‌روزی فعال بودند و به محض دریافت شکایت حضوری یا تلفنی از طریق سامانه ۳۷۰۴۵-۰۵۱ بلافاصله به محل مراجعه و از تضییع حقوق مسافران جلوگیری می‌شد.

خراسان رضوی با برخورداری از بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ واحد تأسیسات گردشگری رتبه نخست کشور را در این زمینه دارد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/36827

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب