فعالیت های شبکه تعاون تجارت ایران از زبان هادی گرجی

فعالیت های شبکه تعاون تجارت ایران از زبان هادی گرجی
مدیر روابط عمومی وامور بین الملل و رسانه شبکه تعاون تجارت ایران گفت: هدف از ایجاد و تشکیل شبکه تعاون و تجارت ایران،شناسایی و آموزش و ارتقا به ایجاد فرصت های شغلی برای بانوان می باشد .

به گزارش نجوا خبر، هادی گرجی مدیر روابط عمومی وامور بین‌الملل و رسانه شبکه تعاون تجارت ایران افزود: درخشش بانوان ایرانی در تمامی عرصه‌های مختلف نشان دهنده اهمیت به مقام و منزلت آنها در جامعه است و استفاده از نقش مهم زنان در جامعه و همچنین بهره‌گیری از استعداها و ظرفیت‌های بسیار ارزشمند آنها می‌تواند راهکاری مهم برای بخشی از مشکلات موجود در جامعه باشد.


وی با بیان اینکه زنان به‌عنوان نیمی از جمعیت کشور و نیروی فعال جامعه، نقش محوری و مهمی در توسعه اقتصادی ایفا می‌کنند گفت: اگر شرایط و بسترهای لازم برای توانمندسازی و فعالیت آنان فراهم شود، قطار رشد و توسعه همه‌جانبه با شتاب هر چه بیشتر به حرکت در می‌آید.

مدیر روابط، عمومی وامور بین‌الملل و رسانه شبکه تعاون تجارت ایران ادامه داد: با توجه به این موضوع، شبکه بازاریابی فروش، دانش و خدمات کالای ایرانی با قالب حقوقی تعاونی و محدودیت فعالیت فرا استانی در قالب ملی و تکیه بر جامعه بانوان توانگر کشور و همچنین جامعه مخاطب عمومی و متقاضیان خرید کالا و خدمات و دانش فنی ایران تشکیل شده است.


گرجی با بیان اینکه یکی از اهداف مجموعه، کاهش آسیب های اجتماعی بانوان است،گفت: هدف از ایجاد و تشکیل شبکه تعاون و تجارت ایران،شناسایی و آموزش و ارتقا به ایجاد فرصت های شغلی برای بانوان می‌باشد، این تعاونی در جهت توجه به اقتصاد بانوان به همت جمعی از بانوان توانگر تشکیل شده تا ضمن شناسایی فرصتهای شغلی، آموزش و توانمندسازی بانوان کارآفرین زمینه صادرات را به کشورهای هدف فراهم آورند.


مدیر روابط، عمومی وامور بین‌الملل و رسانه شبکه تعاون تجارت ایران افزود: دایره فعالیت این شبکه در حوزه داخلی به صورت میان استانی، فرا استانی و ملی می‌باشد و همچنین در حوزه خارجی، کشورهای هم ارز دارای حوزه مشترک جهت تعامل و تبادل علمی، اقتصادی، سرمایه‌گذاری، آموزشی و فرهنگی می‌باشد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/36913

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.